Napisany przez B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. dnia 2010-02-01 12:37:13. Aktualizowano 2024-04-24 01:23:22
21-22 stycznia 2010r. - "COACHING - warsztat menedżerski"
25 stycznia 2010r. - "Obsługa Klienta - Najlepsze Standardy"
Trenerka oceniana była pod względem przekazanej wiedzy, przygotowania i sposobu prowadzenia zajęć.
Średnia jaką otrzymała z dwóch styczniowych szkoleń to 4,86 na 5,00 możliwych.
Oto niektóre komentarze uczestników zamieszczane w ankietach poszkoleniowych:
"trener posiadający wiedzę na temat obsługi klienta, który potrafi dobrze ją przekazać"
"szkolenie ciekawe i godne polecenia, sympatyczna atmosfera zajęć"
"właściwy człowiek na właściwym miejscu"
" Wychodząc ze szkolenia nie czuję niedosytu, czuję się w pełni uświadomiona i zmotywowana do zmiany siebie i swoich nawyków"
Dziękujemy za pochlebne opinie, życząc jednocześnie uczestnikom pełnego wykorzystania zdobytej wiedzy i umiejętności, a trenerowi rzecz jasna dalszych sukcesów.
Zapoznaj się z programem szkoleń:
"COACHING - warsztat menedżerski"
"Obsługa Klienta - Najlepsze Standardy"
Dorota Dańczak-Król porowadzi 18 lutego szkolenie: Obsługa Reklamacji - zobacz program tego szkolenia
Zapoznaj się z notką biograficzną Doroty Dańczak-Król
Dorota Dańczak-Król TRENEREM MIESIĄCA STYCZNIA 2010 - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.