Szkolenia polecane | |
Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznegoKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu. Najbliższy termin: 2024-10-09 - 2024-10-09 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie |
450.00225.00 zł (brutto) -50% |
Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowychKC Centrum RozwojuPraktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej. Najbliższy termin: 2024-10-10 - 2024-10-10 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie |
470.00235.00 zł (brutto) -50% |
Negocjacje i psychomanipulacjeKC Centrum RozwojuUczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne. Najbliższy termin: 2024-10-08 - 2024-10-08 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie |
450.00225.00 zł (brutto) -50% |
Zarządzanie Zespołem w Praktyce: Warsztaty MenedżerskieKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwala uczestnikom przećwiczyć praktyczne umiejętności kierownicze w komunikacji i działaniach wspierających podwładnych w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania Najbliższy termin: 2024-10-11 - 2024-10-11 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie |
450.00225.00 zł (brutto) -50% |
Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelemKC Centrum RozwojuSzef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową. Najbliższy termin: 2024-10-10 - 2024-10-10 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie |
590.00295.00 zł (brutto) -50% |
Szkolenia Otwarte komunikacja Podkarpackie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.