Szkolenia polecane | |
Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznychACC Training & Consulting Group Płużańska Marzena AnnaCelem szkolenia jest omówienie praktycznych aspektów odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, w tym ostatnich zmian.Udział w szkoleniu umożliwi wyjaśnienie wątpliwości dotyczących osób objętych odpowiedzialnością, w tym kier Najbliższy termin: 2024-05-08 - 2024-05-08 Lokacja: KRAKÓW, Małopolskie |
770.00 zł 770.00 zł brutto (Vat 0%) |
Lean Manufacturing- optymalizacja procesu produkcyjnego poprzez eliminację marnotrawstwaKC Centrum RozwojuPodczas szkolenia uczestnicy poznają koncepcję filozofii LEAN oraz metody eliminacji strat z wykorzystaniem narzędzi, które pomagają optymalizować procesy wew. w przedsiębiorstwach, z uwzględnieniem specyfikacji każdej z branż. Najbliższy termin: 2024-04-29 - 2024-04-29 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
790.00395.00 zł (brutto) -50% |
Zamówienia publiczne w Jednostkach Służby Zdrowia w świetle Nowej Ustawy PZP - 2-dniowe warsztaty...Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IISTZamówienia publiczne w Jednostkach Służby Zdrowia - 2-dniowe warsztaty z uwzględnieniem elektronizacji i koncepcji nowej ustawy PZP. Zgłoszenia: >>>> TUTAJ Terminy i miejsca szkolenia17-18/01 (...) Najbliższy termin: 2024-06-24 - 2024-06-25 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
1250.001187.50 zł 1460.63 zł brutto (Vat 23%) -5% |
Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracyKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować. Najbliższy termin: 2024-06-12 - 2024-06-12 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
470.00235.00 zł (brutto) -50% |
Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowychKC Centrum RozwojuPraktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej. Najbliższy termin: 2024-05-02 - 2024-05-02 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
470.00235.00 zł (brutto) -50% |
Windykacja należności - jak prowadzić skuteczne negocjacje z dłużnikiem? Warsztaty praktyczne.Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IISTWindykacja należności - jak prowadzić skuteczne negocjacje z dłużnikiem? Warsztaty praktyczne. Jak odzyskać swoją należność i dalej efektywnie współpracować? Zgłoszenia: >>>> TUTAJ Terminy (...) Najbliższy termin: 2024-08-08 - 2024-08-09 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
1450.001377.50 zł 1694.33 zł brutto (Vat 23%) -5% |
Zwiększanie motywacji zespołów pracowniczych - warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuSzkolenie zawiera szereg przykładów działań w zakresie motywacji zawodowej, pozwalających na zwiększenie efektywności pracy i zadowolenia pracowników na różnych poziomach organizacji wiązanych ze specyfiką zawodową i zdobytymi kwalifikacjami. Najbliższy termin: 2024-04-29 - 2024-04-29 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
470.00235.00 zł (brutto) -50% |
Storytelling. Jak budować wizerunek marki przez jej historięAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Storytelling w biznesie>>> Szkolenie przedstawia najbardziej sprawdzone sposoby opowiadania historii i daje narzędzia do ich samodzielnego budowania. (...) Najbliższy termin: 2024-09-05 - 2024-09-05 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
980.00880.00 zł 1082.40 zł brutto (Vat 23%) -100zł |
Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuOpanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR. Najbliższy termin: 2024-06-12 - 2024-06-12 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
430.00215.00 zł (brutto) -50% |
Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klientaKC Centrum RozwojuSzkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje. Najbliższy termin: 2024-06-14 - 2024-06-14 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
430.00215.00 zł (brutto) -50% |
Szkolenia osób Małopolskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.