Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

Telefoniczna obsługa Klienta- Twoim Atutem
WSTRONEROZWOJU

Obsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center

Termin: 2024-11-28 - 2024-11-29 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Telefoniczna obsługa klienta- Twoim firmowym Atutem -
WSTRONEROZWOJU

Obsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center

Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Klub Golfowy ''Lisia Polana''
Centrum Konferencyjno-Rekreacyjne Pomocnia, Mazowieckie
Więcej...
ibis Styles Wrocław Centrum
Hotel Wrocław, Dolnośląskie
Więcej...
Pałac Mortęgi Hotel & SPA
Hotel Lubawa, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...
Perła Leśna
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Nadarzyn, Mazowieckie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Rewolucje w nauce
2008-07-21 14:04:41

Rewolucja naukowa - gwałtowne przejście od jednego do drugiego sposobu widzenia świata o odmiennych założeniach i kanonach naukowości, powodujące przewartościowanie panującego w nauce paradygmatu. To oczywiście definicja oparta na poglądach myślicieli. Idąc dalej tym torem myślenia warto zastanowić się na tym, z jakim typem nauki mamy obecnie do czynienia?

Artykuł Rewolucje w nauce
Trendy szkoleniowe
2008-06-27 13:51:20

O szkoleniach w Polsce w ostatnim czasie mówi się coraz więcej, a dlaczego?

Artykuł Trendy szkoleniowe
IV GREMIUM EKSPERTÓW TURYSTYKI
2008-06-18 11:12:29


24 –26 listopada 2008r. - Poznań Hotel ANDERSIA 
„TURYSTYKA JAKO CZYNNIK WZROSTU KONKURENCYJNOŚCI REGIONÓW W DOBIE GLOBALIZACJI”

Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji e-TRAVEL FORUM Warszawa, 29-30 stycznia 2008 roku
2008-02-27 13:01:42


W dniach 29-30 stycznia 2008 r. w Warszawie w Hotelu Holiday Inn odbyła się międzynarodowa konferencja e-Travel Forum. Tematem przewodnim było przedstawienie zagadnień związanych z e-commerce w turystyce. Przez dwa dni uczestnicy mieli okazję zapoznać się z wyzwaniami, jakie stwarza obecnie internet wobec całej branży turystycznej, w tym sprzedaży ofert turystycznych przez internet, a także nowych szans i możliwości wynikających z upowszechniania dostępu do internetu.

Szkolenia zarządzanie zasobami ludzkimi, personelem
2009-05-29 16:22:58

Szkolenia zarządzania zasobami ludzkimi (szkolenia , kursy ZZL) mają na celu rozwój wiedzy i pozyskanie kwalifikacji. podstawowych kompetencji z zakresu zarządzania personelem, kadrami oraz praktycznych umiejętności związanych z wszystkimi procesami zarządzania zasobami ludzkimi. Szkolenia zarządzan

Artykuł Szkolenia zarządzanie zasobami ludzkimi, personelem

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia rekrutacja Ełk, Warmińsko - Mazurskie

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.