* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Profesjonalna Obsługa Klienta- 2 dniowe warsztaty praktWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się bezpośrednią obsługą Klienta Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia |
Szkolenia | |
Zasady prowadzenia sekretariatuInfoBizTechGłównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z niezbędnymi elementami funkcjonowania profesjonalnego sekretariatu. Termin: 2024-06-14 - 2024-06-14 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
590.00 zł 725.70 zł brutto (Vat 23%) |
Zastrzyk potężnej wiedzy podczas RemaCongress 2009!2009-01-26 11:22:22Już po raz piąty, w dniach 10 - 12 lutego br. podczas Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays, odbędzie się cykl konferencji RemaCongress 2009. |
|
Szkoły będą uczyć tańca na lekcjach wychowania fizycznego2008-08-14 13:47:41We wrześniu 2009 r. rusza wielka reforma edukacji, która ma kształtować w młodych Polakach zamiłowanie do ruchu. Wspinaczka górska, kajaki, gimnastyka artystyczna, rugby albo modny nordic walking - szkoły mają jeszcze rok na opracowanie dla uczniów nowej oferty zajęć sportowo-rekreacyjnych. We wrześniu 2009 r. rusza wielka reforma edukacji, która - jak ogłosił wiceminister oświaty Zbigniew Marciniak - ma kształtować w młodych Polakach zamiłowanie do ruchu. |
|
Istota motywowania pracownika2008-04-24 14:33:10Motywowanie jest zestawieniem sił, które powodują, że ludzie zachowują się w określony sposób. Pracownik może dać z siebie wszystko podczas wykonywanej pracy, albo pracować tylko na tyle intensywnie, by uniknąć reprymendy ze strony pracodawcy. |
|
Szkolenia informatyczne kluczem do sukcesu2008-03-02 19:38:46Szkolenia informatyczne w obecnych czasach decydują o konkurencyjności na rynku pracy. Bez komputera trudno dziś wyobrazić sobie pracę w zdecydowanej większości zawodów i to właśnie wpływa na taki stan rzeczy, iż osoby zatrudnione w różnych firmach muszą podnosić swoje umiejętności w tej dziedzinie. |
|
Czy efekty szkolenia brać pod uwagę przy ocenie pracownika?2008-02-12 18:07:52Jednym z kryterium oceny pracownika może być wiedza nabyta podczas szkolenia. Przełożony pracownika powinien brać pod uwagę wykorzystanie tych umiejętności w rzeczywistości, zrozumienie tematyki szkolenia. |
Szkolenia negocjacje ����d��
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.