* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Decyzje środowiskowe i oceny oddziaływania na środowisko – aktualny stan prawnyJ.G.Training szkolenia specjalistyczneNa szkoleniu zostaną omówione najnowsze zmiany wprowadzone ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko Termin: 2025-06-09 - 2025-06-10 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1890.00 zł 2324.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Praca Coacha2009-04-20 13:43:20W ostatnim czasie na rynku pojawia się coraz więcej ofert dotyczących coachingu. Może to rodzić różnego typu pytania. Kim jest coach i jaka jest jego rola? Czy jest to metoda, styl pracy czy zawód? Warsztat pozwoli uzyskać wiedzę na temat tego czym jest coaching, czym różni się od innych form rozwoju, jak przebiega proces coachingu, w jakich obszarach można i warto go stosować, jakie są korzyści z coachingu dla klienta. |
![]() |
Lubisz sprawdzać swoją wiedzę?2009-02-02 11:17:16Chcesz zdobyć ciekawy, płatny staż w międzynarodowej firmie? A może kuszą Cię ciekawe nagrody? Ruszyła właśnie V jubileuszowa edycja konkursu podatkowego Moneta Aurea oraz III edycja konkursu wiedzy o audycie, rachunkowości i sprawozdawczości finansowej – Moneta Platina. |
![]() |
Szkolenia First Minute - Last Minute2008-12-19 12:35:14Rynek szkoleń w Polsce zrobił się bardzo gęsty. Firmy prześcigaj się w tworzeniu coraz to nowszych szkoleń, bardziej specjalistycznych, bardziej szczegółowych, bardziej spersonalizowanych. Okazuje się, że nawet dostatecznie dopasowane szkolenie może mieć problem ze znalezieniem odbiorców. Lepszą rek |
![]() |
Chudsze lata przed polskim rynkiem szkoleń2008-11-24 16:04:25Branża szkoleniowa nie uniknie skutków spowolnienia w gospodarce. Może je jednak łatwiej przetrwać dzięki pieniądzom z Unii i dopasowaniu oferty do nowych potrzeb firm. Firmy, które poznały opłacalność inwestycji w kształcenie swych kadr, nie będą tak szybko z nich rezygnować – podkreślał Piotr Piasecki, prezes PIFS (w środku, obok Magdalena Guillet) Jeśli firmy będą ciąć wydatki na inwestycje, na marketing, to trudno oczekiwać, by takie cięcia ominęły też budżety szkoleniowe. Pogorszenie koniunktury może jednak stać się dla firm szkoleniowych okazją do odkrycia nowych możliwości rozwoju – to niektóre wnioski z debaty, która odbyła się w redakcji „Rzeczpospolitej”. |
![]() |
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
![]() |
Szkolenia controlling Toruń, Zachodniopomorskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.