Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Szkolenia Szczecin

Szkolenia polecane

ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE
LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI

Szkolenie jest skierowane dla osób, które z uwagi na mnogość obowiązków mają problem z zarządzaniem sobą w czasie

Najbliższy termin: 2024-05-22 - 2024-05-22 Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE

900.00 zł

1107.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
INSTRUKTOR PRODUKCJI WG METODY TWI (TRAINING WITHIN INDUSTRY)
LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI

SZKOLENIE TWI DLA TRENERÓW I INSTRUKTORÓW PRODUKCJI.TRAINING WITHIN INDUSTRY

Najbliższy termin: 2024-05-22 - 2024-05-22 Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE

1100.00 zł

1353.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
7 Basic Quality Tools.7 podstawowych narzędzi jakości
LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI

Szkolenie 7 Basic Quality Tools7 podstawowych narzędzi jakości

Najbliższy termin: 2024-05-22 - 2024-05-22 Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE

1100.00 zł

1353.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Lean Manufacturing- optymalizacja procesu produkcyjnego poprzez eliminację marnotrawstwa
KC Centrum Rozwoju

Podczas szkolenia uczestnicy poznają koncepcję filozofii LEAN oraz metody eliminacji strat z wykorzystaniem narzędzi, które pomagają optymalizować procesy wew. w przedsiębiorstwach, z uwzględnieniem specyfikacji każdej z branż.

Najbliższy termin: 2024-05-27 - 2024-05-27 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

790.00395.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-50%

Zwiększanie motywacji zespołów pracowniczych - warsztat praktyczny
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie zawiera szereg przykładów działań w zakresie motywacji zawodowej, pozwalających na zwiększenie efektywności pracy i zadowolenia pracowników na różnych poziomach organizacji wiązanych ze specyfiką zawodową i zdobytymi kwalifikacjami.

Najbliższy termin: 2024-05-27 - 2024-05-27 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

470.00235.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-50%

Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy- warsztat praktyczny
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie ukazuje uczestnikom możliwości skutecznego planowania komunikacji firmy z rynkiem, organizowania wydarzeń we współpracy z podmiotami zewnętrznymi oraz integrujących zespół pod kątem marketingowego PR.

Najbliższy termin: 2024-05-27 - 2024-05-27 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

450.00225.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-50%

Negocjacje i psychomanipulacje
KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Najbliższy termin: 2024-05-28 - 2024-05-28 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

450.00225.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-50%

Metoda QRQC. Quick Response Quality Control
LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI

Szkolenie QRQC. Quick Response Quality Control. odstawowe szkolenie z metodyki szybkiego reagowania i rozwiązywania problemów produkcyjnych

Najbliższy termin: 2024-05-29 - 2024-05-29 Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE

1100.00 zł

1353.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznego
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2024-05-29 - 2024-05-29 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

450.00225.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-50%

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny
KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2024-05-29 - 2024-05-29 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

430.00215.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-50%

stron: 1 2

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Pałacyk Otrębusy Business & SPA
Hotel Warszawa, Mazowieckie
Więcej...
Pałac Mortęgi Hotel & SPA
Hotel Lubawa, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...
HEGELMANN GROUP BIUROWIEC
Centrum biurowe Żarska Wieś, Dolnośląskie
Więcej...

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia Szczecin

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.