Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Pałacyk Otrębusy Business & SPA
Hotel Warszawa, Mazowieckie
Więcej...
Hotel Amber***
Hotel Gdańsk, Pomorskie
Więcej...
CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Nieznajomość prawa szkodzi, a języków obcych kosztuje
2008-07-25 11:36:35

Poziom znajomości języka angielskiego w Polsce należy do najniższych w Europie, co jest niestety wynikiem wieloletnich zaniedbań polskiego systemu edukacji, braku dostatecznej liczby wykwalifikowanych nauczycieli i niskiego poziomu nauczania. Według danych Eurostatu jedynie 29% Polaków deklaruje znajomość angielskiego, przy średniej unijnej wynoszącej 51%.

Artykuł Nieznajomość prawa szkodzi, a języków obcych kosztuje
Istota szkoleń – strategia skutecznego marketingu i PR
2008-04-11 13:31:45

Większość właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw staje ciągle przed dylematem, czy warto inwestować w szkolenia dla swoich pracowników z zakresu skutecznego marketingu i public relations? Dodatkowe pytanie często zadawane ośrodkom szkoleniowym przez dyrekcje firm oraz instytucji dotyczy tego,

ACCA, CIMA, CFA, CIM – międzynarodowe kwalifakcje pracowników
2008-03-13 12:01:18

Nowym a zarazem skutecznym trendem na polskim rynku pracy są wszelkiego rodzaju kursy kwalifikacyjne dla pracowników. Zdobyte tą drogą certyfikaty są szczególnie ważne, gdyż uznawane są na całym świecie.

Wysyłamy pracownika na szkolenie i co dalej?
2008-02-12 17:15:35

Pracownik został wysłany na szkolenie i co dalej. Co może zrobić pracodawca aby wiedza ze szkolenia została należycie wykorzystana w codziennym życiu firmy.

Artykuł Wysyłamy pracownika na szkolenie i co dalej?
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe
2009-10-02 12:55:06

 Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia zarządzanie klientem Zarządzanie controlling Rybnik

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.