Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznego
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Termin: 2024-06-26 - 2024-06-26 Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie

450.00225.00 zł

225.00 zł brutto (Vat 0%)

Szkolenie otwarte.

-50%

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...
Hotel Tobaco
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Pałac Mortęgi Hotel & SPA
Hotel Lubawa, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...
Perła Leśna
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Nadarzyn, Mazowieckie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Zwrot z inwestycji ROI w środowisku IT
2009-05-25 13:47:09

Kryzys finansowy stał się faktem. To już nie plotka ani spekulacje o tym, że może on być „możliwym wynikiem jednego ze scenariuszy rozwoju wypadków”.W obecnej sytuacji menedżerowie odpowiedzialni za rozwój i bezpieczeństwo informatyczne przedsiębiorstw muszą mocno konkurować o fundusze, kiedy zarząd

Jak oszczędnie podróżować w kryzysie - pierwszy poradnik dla firm
2009-05-21 15:09:47

Portal edukacyjny PodrozeFirm.pl wydał jedyny w Polsce poradnik dla firm „Podróże Służbowe - jak oszczędnie podróżować w kryzysie”. Książka przeznaczona jest głównie dla travel managerów, czyli osób odpowiedzialnych za politykę podróży służbowych w firmach i korporacjach. Autorką poradnika jest Barbara Dziedzic - ekspertka w zakresie optymalizacji podróży służbowych.

Zapraszamy na Targi Wiedzy w WSZP "Pomysł na karierę, pomysł na życie".
2009-04-14 11:35:42

Po raz piąty Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem w Warszawie zaprasza na dwa dni wypełnione warsztatami, wykładami i indywidualnymi konsultacjami z ekspertami.

Kongres Public Relations w czasach kryzysu
2009-03-24 11:54:42

Już wkrótce, w dniach 22-24 kwietnia 2009 roku, w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie odbędzie się VIII Kongres Public Relations.

Artykuł Kongres Public Relations w czasach kryzysu
Studiowaniu mówimy TAK – wiecznym studentom NIE
2009-01-19 11:28:10

Ministerstwo Nauki przygotowuje się do wprowadzenia zapisu w ustawie o szkolnictwie wyższym, jak długo i na jakich warunkach można studiować na koszt podatnika - dowiedziała się "PolskaTimes".

Artykuł Studiowaniu mówimy TAK – wiecznym studentom NIE

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia zarządzanie sprzedażą Sprzedaż HR Katowice

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.