* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Już jutro! Tajniki pracy Doradcy Zawodowego2009-01-23 13:29:45Czyli co zrobić, żeby być dobrym Doradcą Zawodowym. Opowiemy o tym, jaka jest specyfika tej pracy, jakie cechy powinien mieć Doradca Zawodowy, jaką powinien mieć wiedzę, gdzie może ją zdobyć, jakie należy skończyć studia, gdzie odbyć przydatne kursy. Powiemy także o możliwościach zdobycia doświadcze |
|
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
|
Materiały szkoleniowe, poradniki na Twój komputer2009-05-27 14:08:50Prezentacja materiałów szkoleniowych do pobrania w formie ebook elektronicznej. Prezentowane publikacje powstały z myślą o rozwoju kluczowych umiejętności zapewniających rozwój osobisty, własnej kariery oraz podnoszenie umiejetności handlowych, relacji z klientem. Szkolenia biznesowe, materiały umożliwiające samokształcenie i rozwój swoich umiejętności. |
|
Studiuj latem czyli nauka na wakacje - kursy wakacyjne2009-06-02 15:42:26Ruszyła rekrutacja do trzeciej edycji programu "Studiuj latem", który umożliwia studiowanie w czasie wakacji w systemie e- lerningowym. Organizatorem i pomysłodawcą płatnego programu jest Wyższa Szkoła Zarządzania Polish Open University (POU). |
|
Kurs fryzjerstwa - dobry start do kariery.2009-07-10 11:00:42Zawód fryzjera jest zawodem, który trzeba zgłębiać całe swoje zawodowe życie. Ciągle powstają nowe techniki strzyżeń, koloryzacji, nowe sposoby pielęgnacji itd. Ci, którzy się nie rozwijają - cofają się i nie są w stanie nadążyć za potrzebami wymagających klientów. Współcześni fryzjerzy, jeśli mają ambicję bycia kimś w branży, a nie wyłącznie zarobienia paru groszy, muszą być ludźmi wszechstronnymi zarówno w sensie umiejętności, jak i wiedzy. Muszą wiedzieć sporo nie tylko o technice, ale i o modzie, historii fryzur, a także o stylizacji, wizażu i samych kosmetykach. Solidną podstawę tego wszystkiego zdobędą na kursie fryzjerstwa. |
Szkolenia visual merchandising Sprzedaż marketing Łódź, Pomorskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.