Szkolenia polecane | |
Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klientaAVENHANSEN Sp. z o.o.Praca z klientami wymaga szczególnego podejścia - nie tylko nastawienia na rozwiązywanie problemów, ale też umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami. Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-23 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie |
1580.001480.00 zł 1820.40 zł brutto (Vat 23%) ![]() -100zł |
Sztuka Negocjacji i Obrony Przed Psychomanipulacją: Warsztaty PraktyczneKC Centrum RozwojuIntensywne warsztaty negocjacyjne, które łączą teorię z praktyką. Naucz się rozpoznawać manipulacje, zarządzać emocjami i stosować techniki komunikacji w codziennej pracy. Praktyczne ćwiczenia, realne przykłady i techniki do wdrożenia od zaraz! Najbliższy termin: 2025-06-03 - 2025-06-03 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie |
470.00235.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznegoKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu. Najbliższy termin: 2025-06-03 - 2025-06-03 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie |
450.00225.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Jak Radzić Sobie z Wymagającym Klientem: Warsztaty Komunikacji i AsertywnościKC Centrum RozwojuPraktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów. Najbliższy termin: 2025-06-04 - 2025-06-04 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie |
450.00225.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Szkolenia obsługa klienta Sprzedaż Poznań
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.