* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia z testowania oprogramowania, inżynierii oprogramowania, projektowania systemów informatycznych2009-04-29 11:47:27Gdy chodzi o testowanie oprogramowania, wiedza i doświadczenie stanowią podstawę przyszłego sukcesu. Dlatego przygotowaliśmy cyklicznie organizowane warsztaty dające niepowtarzalną szansę zostania cenionym specjalistą zarówno w testowaniu jak i inżynierii oprogramowania. |
|
Zachęcić do nauki języków obcych2008-10-02 15:31:13Nastolatkowie niechętnie uczą się języka pod przymusem, rodzice powinni zastanowić się, jak zmotywować je do pracy. Są na to sposoby, a jak podejść do tematu? Oto kilka sposobów zaprezentowanych w PolskaTimes. |
|
Praca – dysproporcje, kwalifikacje, wykształcenie.2009-07-06 16:14:27Praca - to miara wysiłku włożonego przez człowieka w wytworzenia danego dobra, czyli świadoma czynność polegająca na wkładanym wysiłku człowieka w celu osiągnięcia założonego przez niego celu; czynności umysłowe i fizyczne podejmowane dla realizacji zamierzonego założenia, dla zarobku. |
|
Jak zostać trenerem? Trener i jego zawód.2009-07-22 22:13:08Trenerem nazywa się osoby prowadzącą szkolenie, którego celem jest nie tyle przekazanie wiedzy, co trenowanie, doskonalenie odpowiednich umiejętności i zachowań, np. prowadzenie rozmowy sprzedażowej, publiczne przemawianie, czy też umiejętne planowanie czasu. Książka w sposób istotny wypełnia lukę w polskim piśmiennictwie w zakresie pomocy do szkolenia trenerów. Wśród jej odbiorców widziałabym osoby zajmujące się szkoleniem innych, jak również osoby planujące podjęcie tego typu działalności. Jestem przekonana, że lektura, a właściwie należy napisać praca z książką, skutecznie podniesie jakość ich pracy, a jak sądzę, także i życia. |
|
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
Szkolenia zawodników Sportowe prawo Oława, Dolnośląskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.