* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Sztuka rozmów oceniających- jak wyznaczać cele, jak oceniać by motywować? -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej. Rozmowa oceniająca jest ważnym elementem, ponieważ służy podsumowaniu pracy oraz wzmocnieniu motywacji pracownika. Termin: 2024-12-12 - 2024-12-13 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.001225.50 zł 1507.37 zł brutto (Vat 23%) ![]() -5% |
11. Targi Edukacyjne w Krakowie 18-20 marca 20092009-01-12 12:41:10Szanowni Państwo, Zapraszamy do organizacji seminariów, warsztatów, wykładów, paneli dyskusyjnych podczas 11. Targów Edukacyjnych w Krakowie. |
![]() |
Human Resource Management Systems GigaCon 20082008-08-04 00:38:22Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1 |
|
Uczelnie XXI wieku2008-06-10 13:57:34W dzisiejszych czasach na prestiż wyższych uczelni składa się wiele czynników. Na pierwszym miejscu jest oczywiście profesjonalnie przygotowana kadra, w drugiej kolejności standardy jakie spełniają budynki i wyposażenie, kolejny aspekt to aktywna współpraca z uczelniami zza granicy, aż po wprowadzania nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych polepszających jakość kształcenia. |
![]() |
Polska turystycznie2008-04-02 16:52:31Turystyka kojarzona jest z rekreacją, ale nie tylko, bo także ze sportem, poznawaniem nowych terenów, z odnową biologiczną, a ostatnio także z wyjazdami biznesowymi. To, co dla jednych stanowi formę wypoczynku dla innych stanowi po prostu źródło pracy. |
![]() |
SZANSA NA PRZYSZŁOŚĆ – KOBIETY NA START2008-03-13 14:23:35Uczestnikami projektu „SZANSA NA PRZYSZŁOŚĆ – KOBIETY NA START” (finansowany z EFS) mogą być kobiety, które przez dłuższy okres nie podejmowały zatrudnienia a od zawsze marzyły o prowadzeniu własnego biznesu. Projekt umożliwia wprowadzenie takich projektów w życie. |
Szkolenia interpersonalne Menedżerskie Excel Jurata
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.