* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy- warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuSzkolenie ukazuje uczestnikom możliwości skutecznego planowania komunikacji firmy z rynkiem, organizowania wydarzeń we współpracy z podmiotami zewnętrznymi oraz integrujących zespół pod kątem marketingowego PR. Termin: 2024-06-24 - 2024-06-24 Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie |
450.00225.00 zł 225.00 zł brutto (Vat 0%) -50% |
Polacy nie mają ochoty i pieniędzy na dokształcanie2008-08-10 11:22:53Jesteśmy euronieukami. Nie chcemy się dokształcać. Pod tym względem gorzej od nas wypadają tylko Czesi, Hiszpanie i Rumuni. Z najnowszych badań ośrodka IPSOS wynika, że mniej niż połowa (47 proc.) Polaków chciałaby poszerzać wiedzę po ukończeniu szkoły czy studiów. |
|
Istota szkoleń – strategia skutecznego marketingu i PR2008-04-11 13:31:45Większość właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw staje ciągle przed dylematem, czy warto inwestować w szkolenia dla swoich pracowników z zakresu skutecznego marketingu i public relations? Dodatkowe pytanie często zadawane ośrodkom szkoleniowym przez dyrekcje firm oraz instytucji dotyczy tego, |
|
Wysyłamy pracownika na szkolenie i co dalej?2008-02-12 17:15:35Pracownik został wysłany na szkolenie i co dalej. Co może zrobić pracodawca aby wiedza ze szkolenia została należycie wykorzystana w codziennym życiu firmy. |
|
Naczelna Organizacja Techniczna: Innowacje lekiem na kryzys2009-06-02 15:49:00W Polsce ludzie są bardzo kreatywni i innowacyjni, natrafiają natomiast na przepotężne bariery urzędnicze. To się zmieni wkrótce, a przyczyną zmian na lepsze będzie między innymi stagnacja w gospodarce - przekonuje w rozmowie z PAP Włodzimierz Hausner, dyrektor Centrum Innowacji Naczelnej Organizacji Technicznej. O szansach, jakie polskiej gospodarce otwiera dekoniunktura polscy uczeni, technicy i inżynierowie będą mówili 16 czerwca w Poznaniu na dorocznym Forum Inżynierskim towarzyszącym Targom Innowacje-Technologie-Maszyny. NOT jako wspólnota Stowarzyszeń Naukowo-Technicznych reprezentuje społeczność techniczną. Misją organizacji są działania na rzecz wzmocnienia roli środowiska technicznego jako współtwórcy postępu cywilizacyjnego i zrównoważonego rozwoju. |
|
Nowoczesny sprzedawca2009-07-02 10:35:02Nowoczesny sprzedawca to osoba, która chce odnieść sukces na rynku, żeby to osiągnąć musi zatem być skuteczna w działaniu. To firmom zależy najbardziej na tym, aby pozyskać człowieka, który okaże się dobrą inwestycją, przynoszącą zyski dla ogółu pozyskując odbiorców na swoje towary lub usługi. |
Szkolenia Marketingowe BHP Warszawa
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.