Szkolenia polecane | |
Jak Radzić Sobie z Wymagającym Klientem: Warsztaty Komunikacji i AsertywnościKC Centrum RozwojuPraktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów. Najbliższy termin: 2025-04-30 - 2025-04-30 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
450.00225.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Zasady prowadzenia mediów społecznościowych (Facebook i Instagram). Praktyczne 2-dniowe warsztaty zCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zasady prowadzenia mediów społecznościowych (Facebook i Instagram). Praktyczne (...) Najbliższy termin: 2025-05-08 - 2025-05-09 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1390.001320.50 zł 1624.22 zł brutto (Vat 23%) ![]() -5% |
Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług Najbliższy termin: 2025-05-29 - 2025-05-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Profesjonalna Obsługa KlientaWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się bezpośrednią obsługą Klienta Najbliższy termin: 2025-05-29 - 2025-05-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Telefoniczna obsługa Klienta- Twoim AtutemWSTRONEROZWOJUObsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center Najbliższy termin: 2025-05-29 - 2025-05-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Obsługa reklamacji i skarg - jak profesjonalnie zadbać o dobre relacje i interes firmyJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie 2-dnioweSzkolenie z obsługi reklamacji i skarg obejmuje m.in. następujące zagadnienia: metody i narzędzia obsługi reklamacji i skarg, prawne aspekty reklamacji, typy klientów w kontekście reklamacji i skarg, asertywna komunikacja z różnymi Najbliższy termin: 2025-06-03 - 2025-06-04 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1890.00 zł 2324.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Psychologia Klienta: Jak Wpływać na Decyzje Zakupowe? – Warsztaty PraktyczneKC Centrum RozwojuZrozum psychologię klienta i sprzedawaj skuteczniej! Naucz się, jak klienci podejmują decyzje zakupowe, jak dopasować komunikację do ich potrzeb i eliminować bariery sprzedażowe. Praktyczne warsztaty dla pracujących w sprzedaży i obsłudze klienta! Najbliższy termin: 2025-06-12 - 2025-06-12 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
480.00240.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Szkolenia | |
POLIGON SPRZEDAŻOWY - praktyczny trening w małej grupie do 6 osóbTRAINING EFFECT sp. z o.o.Chcesz osiągnąć lepsze wyniki w sprzedaży ? Skorzystaj z naszego sprawdzonego rozwiązania. Poligon Prezentacyjny to szkolenie nowej generacji, to nowa, najskuteczniejsza forma treningu - praktyka, personalizacja, efekty. Najbliższy termin: 2025-05-07 - 2025-05-08 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
1950.00 zł 2398.50 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Szkolenia sprzedaż Marketingowe Warszawa
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.