* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2024-07-24 - 2024-07-25 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Polacy coraz chętniej uczą się języka z multimediów2008-10-17 12:15:23Coraz więcej osób uczących się języków obcych korzysta z multimedialnych dodatków edukacyjnych. Programy ułatwiające zapamiętywanie słówek i fraz, multimedialne słowniki i elektroniczne wersje tradycyjnych lekcji pomagają przyswajać wiedzę już co trzeciemu kursantowi. |
|
Zorganizowane działanie2008-03-26 16:51:41Warto zastanowić się nad tym, co tak naprawdę daje nam zorganizowane działanie w naszym życiu i w naszej pracy? Po co tworzymy plany i projekty? I dlaczego przedsiębiorstwa i firmy tak chętnie posiłkują się projektami przy budowaniu i motywowaniu zespołu? |
|
Nowe fundusze na szkolenia – EFS2008-03-02 19:44:03Od 2008 do 2015 roku przedsiębiorcy oraz pracownicy firm mogą korzystać ze szkoleń oraz studiów podyplomowych współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego, obecnie w ramach realizacji projektu „kapitał ludzki” . |
|
Wysyłamy pracownika na szkolenie i co dalej?2008-02-12 17:15:35Pracownik został wysłany na szkolenie i co dalej. Co może zrobić pracodawca aby wiedza ze szkolenia została należycie wykorzystana w codziennym życiu firmy. |
|
Egzamin gimnazjalny 20112010-08-20 10:27:44Mimo, że do egzaminu gimnazjalnego jeszcze daleko, to już pojawiają się różnego rodzaju pogłoski o zmianach w jego przebiegu. Póki co Centralna Komisja Egzaminacyjna podała do publicznej wiadomości komunikat następującej treści. |
Szkolenia biznesowe Marketingowe pracy Ostróda, Opolskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.