* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
|
„Odchodzę do konkurencji”2008-07-01 15:04:53„Odchodzę do konkurencji” – to zdanie to senny koszmar właścicieli małych i średnich firm w ostatnim czasie. |
|
Coach moda czy standard w firmach?2008-05-14 15:33:04Zmiany ekonomiczne w biznesie postępują w takim tempie, że zaczynamy powoli wypełniać lukę, która dzieli nas w stosunku do rozwiniętych krajów Europy i świata. |
|
Certyfikaty Microsoft – podnoszenie kwalifikacji informatyków.2008-03-06 09:58:25
|
|
Zapraszamy do BEZPŁATNEGO UDZIAŁU w seminarium CONTROLLING - SKUTECZNE NARZĘDZIE ZARZĄDZANIA2009-10-08 11:53:37Partner Seminarium: Controlling Partner "Budowa controllingu w firmie to nie cel, lecz sposób na sukces. Może skrócić czas na wykrycie nieprawidłowości i ewentualne decyzje zaradcze z 43 do 9 dni. Pod jednym warunkiem: controlling musi być dobrze zorganizowany i właściwie wdrożony." Edyta Szarska, Controlling Partner |
Szkolenia wywieranie wpływu Interpersonalne rekrutacja Wielkopolskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.