* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
|
XIII FORUM INFORMATYKI W ADMINISTRACJI I INSTYTUCJACH PUBLICZNYCH2009-10-08 11:59:21OFERTA SPECJALNA DLA naszych CZYTELNIKÓW Dla pierwszych 10 osób BEZPŁATNY UDZIAŁ* w Forum |
|
Jak skutecznie promować szkolenia?2009-12-17 11:51:19Jakakolwiek promocja w dobie Internetu to temat rzeka. Większości kojarzy się ona bardziej z rabatami, jakie oferują sprzedawcy w sklepach. W istocie, słowo to ma wiele różnorodnych znaczeń. W tym aspekcie jednak promocję należy rozumieć jako reklamę usługi skierowanej dla szerokiego grona osób zain |
|
Zadania i kompetencje dyrekcji względem związków zawodowych2010-02-24 14:12:52W dniach 14-16 kwietnia 2010 r. w hotelu STOK w Wiśle, po raz pierwszy zostanie zorganizowane szkolenie pt. "Zadania i kompetencje dyrekcji względem związków zawodowych" kierowane do dyrektorów, kierowników oraz członków zarządów dużych firm. |
|
Weekendowe szkolenia2010-03-01 12:34:22Wolny od pracy weekend to doskonały czas na zdobycie nowych umiejętności. I nie chodzi tu tylko o umiejętności przydatne w pracy, wręcz przeciwnie sporą popularnością w ostatnim czasie cieszą się szkolenia twórcze - rozwijające pasje. |
Szkolenia aplikacje do zarządzania Informatyczne IT Warszawa
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.