Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Zadania i kompetencje dyrekcji względem związków zawodowych

Napisany przez M-S-M dnia 2010-02-24 14:12:52. Aktualizowano 2024-04-14 08:03:04

W dniach 14-16 kwietnia 2010 r. w hotelu STOK w Wiśle, po raz pierwszy zostanie zorganizowane szkolenie pt. "Zadania i kompetencje dyrekcji względem związków zawodowych" kierowane do dyrektorów, kierowników oraz członków zarządów dużych firm.

14–16 kwietnia 2010  r., Hotel STOK****, Wisła


W dniach 14-16 kwietnia 2010 r. w hotelu STOK w Wiśle, po raz pierwszy zostanie zorganizowane szkolenie pt. "Zadania i kompetencje dyrekcji względem związków zawodowych" kierowane do dyrektorów, kierowników oraz członków zarządów dużych firm.

Podczas trzydniowego szkolenia poruszonych zostanie szereg zagadnień skoncentrowanych wokół relacji pomiędzy dyrekcją a związkami zawodowymi, tj.:

-  kompetencje menadżersko-kierownicze dyrekcji,
- ujęcie biznesowe relacji w strukturach zespołu kierowniczego,
- relacje ze związkami zawodowymi, a sposób działania i wyniki organizacji,
- typy relacji: dyrekcja - związki zawodowe,
- diagnoza uwarunkowań Związku, sytuacje napięć i konfliktów, struktura oraz dynamika konfliktu,
- mediacje, jako szansa w konflikcie,
- teoria i trening skutecznego wywierania wpływu na ludzi i grupy.


Udział w szkoleniu to nie tylko gwarancja wzrostu efektywności w komunikowaniu się ze związkami zawodowymi przy jednoczesnej poprawie umiejętności kontroli własnych emocji, ale także szansa na zdobycie rzetelnej wiedzy, która w następstwie pozwoli na zminimalizowanie ryzyka związanego z wykonywaniem obowiązków jak i podejmowaniem decyzji w ramach pełnionych funkcji.


Obecność podczas szkolenia to również doskonała okazja do dyskusji oraz wymiany poglądów, opinii i doświadczeń. Szkolenie posiadając formę warsztatową, umożliwia praktyczne zastosowanie zdobytej wcześniej wiedzy; m.in: dotyczącej rozwiązywania konfliktów przy użyciu technik mediacji.


Szczegółowe informacje:
tel. (22)379-29-00
e-mail:
szkolenia@mmcpolska.pl

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Zadania i kompetencje dyrekcji względem związków zawodowych - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.