* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
|
ACCA, CIMA, CFA, CIM – międzynarodowe kwalifakcje pracowników2008-03-13 12:01:18Nowym a zarazem skutecznym trendem na polskim rynku pracy są wszelkiego rodzaju kursy kwalifikacyjne dla pracowników. Zdobyte tą drogą certyfikaty są szczególnie ważne, gdyż uznawane są na całym świecie. |
|
Dotacje unijne na przystosowanie obiektów zabytkowych do funkcji hotelarskich2008-02-29 11:59:56W dniu 18 marca 2008 roku w Krakowie odbędzie się szkolenie na temat zasad ubiegania się o dofinansowanie inwestycji hotelarskich |
|
Szkolenia zarządzanie zasobami ludzkimi, personelem2009-05-29 16:22:58Szkolenia zarządzania zasobami ludzkimi (szkolenia , kursy ZZL) mają na celu rozwój wiedzy i pozyskanie kwalifikacji. podstawowych kompetencji z zakresu zarządzania personelem, kadrami oraz praktycznych umiejętności związanych z wszystkimi procesami zarządzania zasobami ludzkimi. Szkolenia zarządzan |
|
Cywiński: mądrzej uczymy WF-u niż matematyki2010-06-09 15:02:03Matematyki na poziomie maturalnym da się nauczyć każdego, ale nie w sposób praktykowany w polskich szkołach - uważa Krzysztof Cywiński, |
Szkolenia barman Gastronomiczne księgowość Wisła, Lubelskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.