Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Termin: 2024-07-24 - 2024-07-25 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Telefoniczna obsługa klienta- Twoim firmowym Atutem -
WSTRONEROZWOJU

Obsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center

Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Pałac Mortęgi Hotel & SPA
Hotel Lubawa, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...
Hotel Tobaco
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
HEGELMANN GROUP BIUROWIEC
Centrum biurowe Żarska Wieś, Dolnośląskie
Więcej...
Perła Leśna
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Nadarzyn, Mazowieckie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

III Ogólnopolskie Targi Zarządzania Zasobami Ludzkimi
2008-12-15 11:36:30

Zapraszamy Państwa do uczestnictwa w III już edycji jedynych w Polsce targów zrzeszających firmy wspomagające rozwój kapitału ludzkiego.    

IV GREMIUM EKSPERTÓW TURYSTYKI
2008-06-18 11:12:29


24 –26 listopada 2008r. - Poznań Hotel ANDERSIA 
„TURYSTYKA JAKO CZYNNIK WZROSTU KONKURENCYJNOŚCI REGIONÓW W DOBIE GLOBALIZACJI”

Z ręką na pulsie
2008-05-21 13:22:51

Trzeba być aktywnym w szkoleniach i trzymać rękę na pulsie, bo konkurencja jest ogromna.

Artykuł Z ręką na pulsie
Kreowanie wizerunku firmy – strategie marketingowe
2008-04-08 13:35:19

Kiepski wizerunek szkodzi każdej firmie. Jeżeli nie troszczysz się o wizerunek firmy, szybko przekonasz się, że klienci nie troszczą się o Ciebie!

IT Days
2008-03-09 13:36:03


Już od 17 do 19 kwietnia na Politechnice Wrocławskiej odbędzie się szósta już edycja konferencji Dni Technologii Informatycznych IT Days organizowanej przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów AIESEC.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia Firmowe zmiany Tarnów

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.