* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2024-07-24 - 2024-07-25 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Naturalne predyspozycje a wybór zawodu2009-02-23 11:22:09Wiele osób wybiera swoje studia i zawód pod wpływem chwilowej mody, kolegów, czy rodziców lub po prostu przez przypadek. Warto by ten wybór był świadomy i podyktowany osobistymi predyspozycjami. |
|
Konferencja – Kariera Trenera2008-06-03 12:52:17Powiat poznański podejmuje wiele inicjatyw, które przyczyniają się do rozwoju ośrodków kształcenia, szkół oraz szkolnictwa wyższego, znajdujących się na jego terenie. Wynika to z przekonania, że to właśnie gruntowna edukacja stanowi podstawę dobrej kondycji całego społeczeństwa. |
|
SZANSA NA PRZYSZŁOŚĆ – KOBIETY NA START2008-03-13 14:23:35Uczestnikami projektu „SZANSA NA PRZYSZŁOŚĆ – KOBIETY NA START” (finansowany z EFS) mogą być kobiety, które przez dłuższy okres nie podejmowały zatrudnienia a od zawsze marzyły o prowadzeniu własnego biznesu. Projekt umożliwia wprowadzenie takich projektów w życie. |
|
Dotacje unijne na przystosowanie obiektów zabytkowych do funkcji hotelarskich2008-02-29 11:59:56W dniu 18 marca 2008 roku w Krakowie odbędzie się szkolenie na temat zasad ubiegania się o dofinansowanie inwestycji hotelarskich |
|
Zatrudniać nowych pracowników czy może szkolić kadrę już zatrudnioną?2008-02-25 01:15:58Działanie pracodawców mające na celu rozwój pracowników przez szkolenia okazuje się być bardziej opłacalne niż tak zwane szukanie oszczędności przez redukcję. |
Szkolenia pracownik biurowy Firmowe logistyka Busko-Zdrój, Łódzkie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.