* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
V Targi Pracy dla Humanistów2008-09-26 16:58:03Czwarte Targi Pracy dla Humanistów odbędą się 09 października 2008 roku (czwartek) w godzinach 10:00-16:00 w siedzibie Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie (ul. Chodakowska 19/31). |
|
Istota motywowania pracownika2008-04-24 14:33:10Motywowanie jest zestawieniem sił, które powodują, że ludzie zachowują się w określony sposób. Pracownik może dać z siebie wszystko podczas wykonywanej pracy, albo pracować tylko na tyle intensywnie, by uniknąć reprymendy ze strony pracodawcy. |
|
Podstawy obsługi komputera2009-06-30 15:26:48Komputer w dzisiejszych czasach to podstawowe narzędzie pracy w każdej firmie, a także w domu. Dzięki komputerowi możemy zrobić o wiele więcej i szybciej niż tradycyjnymi metodami. W zależności od trybu pracy wybieram - komputer stacjonarny, jeśli pracujemy większość czasu w biurze/w domu, lub laptopa, który umożliwia nam pracę w terenie i ciągły, bezprzewodowy dostęp do Internetu. |
|
Jak zostać trenerem? Trener i jego zawód.2009-07-22 22:13:08Trenerem nazywa się osoby prowadzącą szkolenie, którego celem jest nie tyle przekazanie wiedzy, co trenowanie, doskonalenie odpowiednich umiejętności i zachowań, np. prowadzenie rozmowy sprzedażowej, publiczne przemawianie, czy też umiejętne planowanie czasu. Książka w sposób istotny wypełnia lukę w polskim piśmiennictwie w zakresie pomocy do szkolenia trenerów. Wśród jej odbiorców widziałabym osoby zajmujące się szkoleniem innych, jak również osoby planujące podjęcie tego typu działalności. Jestem przekonana, że lektura, a właściwie należy napisać praca z książką, skutecznie podniesie jakość ich pracy, a jak sądzę, także i życia. |
|
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
Szkolenia HR Firmowe szkolenia Wrocław, Mazowieckie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.