* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
E-edukacji, czy faktycznie dla wszystkich?2008-11-17 11:04:40E-edukacja zagnieździła się już mocna w świadomości społeczeństwa polskiego. O e-learningu wiedzę posiadają już nie tylko firmy korporacyjne, które korzystały z tej formy nauczania już od początku jej istnienia na rynku polskim, stosowną wiedzę mają także studenci, uczniowie szkół ponadgimnazjalnych, gimnazjalnych i osoby prywatne wkraczające nierzadko po raz drugi na rynek pracy. |
|
Korzyści szkoleń internetowych - szkolenia e-learning2008-09-05 13:08:34Wszyscy chyba zgodzą się ze stwierdzeniem, że udział w szkoleniu jest jedną z najlepszych form pozyskiwania wiedzy i nauki. W przeciwieństwie do akademickich wykładów, prowadzone są przez osoby mające często doświadczenie i praktykę, przedstawione są w ciekawszy i bardziej interaktywny sposób. Dodatkowo są o wiele bardziej efektywne ze względu na swą formę chociażby od książek. |
|
Istota motywowania pracownika2008-04-24 14:33:10Motywowanie jest zestawieniem sił, które powodują, że ludzie zachowują się w określony sposób. Pracownik może dać z siebie wszystko podczas wykonywanej pracy, albo pracować tylko na tyle intensywnie, by uniknąć reprymendy ze strony pracodawcy. |
|
Istota szkoleń – strategia skutecznego marketingu i PR2008-04-11 13:31:45Większość właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw staje ciągle przed dylematem, czy warto inwestować w szkolenia dla swoich pracowników z zakresu skutecznego marketingu i public relations? Dodatkowe pytanie często zadawane ośrodkom szkoleniowym przez dyrekcje firm oraz instytucji dotyczy tego, |
|
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
Szkolenia marketing i sprzedaż Biznesowe komunikacja Toruń Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.