Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

Sztuka rozmów oceniających- jak wyznaczać cele, jak oceniać by motywować? -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej. Rozmowa oceniająca jest ważnym elementem, ponieważ służy podsumowaniu pracy oraz wzmocnieniu motywacji pracownika.

Termin: 2025-09-29 - 2025-09-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.001225.50 zł

1507.37 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-5%

Profesjonalna Komunikacja z Pacjentami. Spraw, aby twoi pacjenci polecali cię innym. -2 dniowe warsz
WSTRONEROZWOJU

Warsztat dostarcza wiedzy i pozwala rozwijać umiejętności z zakresu komunikacji z Pacjentem.

Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Studia – jakie wybrać i jak wybrać?
2009-05-12 12:16:52

Czas tegorocznych matur powoli zaczyna odchodzić w zapomnienie. Pisemna część została już przegadana przez uczniów, rodziców i nauczycieli, a część ustna także niedługo zostanie schowana w jedną z szufladek naszej pamięci.

Artykuł Studia – jakie wybrać i jak wybrać?
Zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji dla menedżerów, marketingowców, informatyków
2009-03-11 13:33:39

Tematy konferencji: ** Rozwiązania informatyczne wspomagające marketing (CRM, BPM, inne)** Rozwiązania CRM dla różnych branż, przykłady wdrożeń…** Rozwiązania organizacyjne związane z prowadzeniem działań marketingowych w firmach ** Wystąpienia wybitnych specjalistów marketingu i informatyków związanych z rozwiązaniami CRM. ** Dyskusja na temat genezy standardu CRM, typologii rozwiązań oraz kierunków ku którym zmierza… wiele innych, ważnych tematów! *prezentacje *wykłady *sesje dyskusyjne *konsultacje *spotkania kuluarowe *

Artykuł Zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji dla menedżerów, marketingowców, informatyków
Zorganizowane działanie
2008-03-26 16:51:41

Warto zastanowić się nad tym, co tak naprawdę daje nam zorganizowane działanie w naszym życiu i w naszej pracy? Po co tworzymy plany i projekty? I dlaczego przedsiębiorstwa i firmy tak chętnie posiłkują się projektami przy budowaniu i motywowaniu zespołu?

Daj się złowić w morzu możliwości na Targach Pracy…
2008-03-21 13:11:14

Jeśli znużyło Cię bezowocne i mało ciekawe wertowanie ofert pracy zamieszczanych w gazetach i Internecie, jeśli od wpatrywania się w monitor komputera i przeglądania ofert on-line bolą Cię już oczy – czas wziąć sprawy w swoje ręce!

Nowoczesny sprzedawca
2009-07-02 10:35:02

Nowoczesny sprzedawca to osoba, która chce odnieść sukces na rynku, żeby to osiągnąć musi zatem być skuteczna w działaniu. To firmom zależy najbardziej na tym, aby pozyskać człowieka, który okaże się dobrą inwestycją, przynoszącą zyski dla ogółu pozyskując odbiorców na swoje towary lub usługi.

Artykuł Nowoczesny sprzedawca

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia finanse Webinar Online, Opolskie

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.