* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Wakacyjny Staż 2008 - praktyki w nadmorskich hotelach2008-05-12 13:34:50Kluczowe hotele w Sopocie zachęcają do odbycia u nich stażu. Wiadomo, że odbycie takiego przeszkolenia często otwiera drogę do uzyskania stałego zatrudnienia w hotelu, a ponadto wzbogaca wiedzę o specyfice pracy, co z kolei przydaje się wszystkim tym, którzy myślą o rozpoczęciu własnej działalności gospodarczej w formie prowadzenia pensjonatu, czy ośrodka agroturystycznego. |
|
Targi Pracy i Wolontariatu 14-15 maj.2008-05-09 12:28:44Związek Organizacji Charytatywnych zaprasza do Poznania wszystkich tych, którzy chcą sprawdzić się w roli wolontariusza, lub pracownika III sektora. Jest to doskonała szansa dla studentów oraz wszystkich tych, którzy chcą rozpocząć swoją karierę zawodową właśnie od wolontariatu. |
|
Istota motywowania pracownika2008-04-24 14:33:10Motywowanie jest zestawieniem sił, które powodują, że ludzie zachowują się w określony sposób. Pracownik może dać z siebie wszystko podczas wykonywanej pracy, albo pracować tylko na tyle intensywnie, by uniknąć reprymendy ze strony pracodawcy. |
|
IT Days2008-03-09 13:36:03
|
|
Wyjazdy motywacyjne, szkolenia motywacyjne2009-05-27 14:05:51Szkolenia motywacyjna mają na celu zachęcić do bardziej efektywnej pracy bądź współpracy biznesowej. Dodatkową wartością jest budowanie i zacieśnianie relacji między pracownikami, integracja zespołu, firmy. |
![]() |
Szkolenia księgowość Sulęcin, Mazowieckie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.