* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
![]() |
ACCA, CIMA, CFA, CIM – międzynarodowe kwalifakcje pracowników2008-03-13 12:01:18Nowym a zarazem skutecznym trendem na polskim rynku pracy są wszelkiego rodzaju kursy kwalifikacyjne dla pracowników. Zdobyte tą drogą certyfikaty są szczególnie ważne, gdyż uznawane są na całym świecie. |
|
Kurs kadry i płace2009-07-02 13:43:59Wszystkie firmy, które działają na rynku oprócz sprawnie działającego działu handlowego potrzebują sprawnej kadry w dziale księgowości, która dba o całą papierkową robotę. |
![]() |
Projektory na szkolenia, konferencje - nowa generacja2009-08-24 12:21:49Nadchodzą projektory nowej generacji. Cieszą nie tylko ze względu na estetyczny, ekskluzywny design, ale przede wszystkim zachęcają jakością i rozwiązaniami, które swego czasu zdawały się być nie do zdobycia. |
![]() |
IV seminarium Controlling - Skuteczne Narzędzie Zarządzania2009-10-02 13:59:40"Budowa controllingu w firmie to nie cel, lecz sposób na sukces. Może skrócić czas na wykrycie nieprawidłowości i ewentualne decyzje zaradcze z 43 do 9 dni. Pod jednym warunkiem: controlling musi być dobrze zorganizowany i właściwie wdrożony." |
Szkolenia logistyka Lizbona
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.