* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Naturalne predyspozycje a wybór zawodu2009-02-23 11:22:09Wiele osób wybiera swoje studia i zawód pod wpływem chwilowej mody, kolegów, czy rodziców lub po prostu przez przypadek. Warto by ten wybór był świadomy i podyktowany osobistymi predyspozycjami. |
|
Kreowanie wizerunku firmy – strategie marketingowe2008-04-08 13:35:19Kiepski wizerunek szkodzi każdej firmie. Jeżeli nie troszczysz się o wizerunek firmy, szybko przekonasz się, że klienci nie troszczą się o Ciebie! |
|
Raport ofert pracy2009-07-07 11:37:50Liczba ofert pracy opublikowanych w I kwartale 2009 na łamach stron internetowych nie zmieniła się w stosunku do ostatnich 3 miesięcy 2008 roku. Natomiast znacząco wzrosło zainteresowanie ogłoszeniami wśród kandydatów. |
![]() |
Konferencja ERP Silesia w pigułce2009-09-29 12:10:31* zaprezentowanie możliwości nowoczesnego oprogramowania gospodarczego (ERP, EDI, CRM, BI, CSM, etc) w firmach różnego typu i różnej skali - wykorzystanie internetu w rozwiązaniach zarządczych i firmowych - podpis elektroniczny wewnątrz i na zewnątrz firmy - prezentacja wzorcowych wdrożeń ERP w firmach (dyskusja z menedżerami firm w których to zostało dokonane), |
![]() |
Wywiad z Dr Jeffreyem K. Likerem2009-11-02 10:26:24Dr Jeffrey K.Liker jest autorem światowego bestselleru „The Toyota Way” oraz profesorem inżynierii przemysłowej i operacyjnej na Uniwersytecie w Michigan/USA. „Skomplikowane problemy konstrukcyjne należy eliminować już na etapie fazy koncepcyjnej.” |
![]() |
Szkolenia finanse Białsytok, Opolskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.