Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Zastrzyk potężnej wiedzy podczas RemaCongress 2009!
2009-01-26 11:22:22

Już po raz piąty, w dniach 10 - 12 lutego br. podczas Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays, odbędzie się cykl konferencji RemaCongress 2009.

Artykuł Zastrzyk potężnej wiedzy podczas RemaCongress 2009!
W warsztacie - ład i porządek
2009-08-25 11:32:17

Co ma wspólnego wielkoseryjna produkcja samochodów marki Toyota z warsztatem agregatów chłodniczych w Szwabii ? Bardzo wiele! Japoński producent samochodów jako pierwszy w branży automotive w latach 50 – tych przeniósł Kaizen, filozofię życia i pracy, do swojej fabryki i wykorzystał ją do optymalizacji swoich procesów produkcyjnych. Dzisiaj metody te są znane i stosowane na całym świecie.

Artykuł W warsztacie - ład i porządek
Jak cię widzą tak cię piszą – strój na rozmowę kwalifikacyjną
2009-10-26 12:20:11

Popularne powiedzenie „Jak cię widzą, tak cię piszą” sprawdza się w każdej sytuacji. Także podczas rozmowy kwalifikacyjnej liczy się pierwsze wrażenie, jakie kandydat zrobi na pracodawcy. Myli się ten, kto myśli, że chodzi o pierwszą wymianę zdań zainteresowanych. Na samym początku zwraca się uwagę na strój.

Artykuł Jak cię widzą tak cię piszą – strój na rozmowę kwalifikacyjną
Życzenia świąteczne
2009-12-21 09:53:14

Serdeczne życzenia wielu radosnych chwil z okazji Świąt Bożego Narodzenia oraz wszystkiego co najlepsze w każdym dniu nadchodzącego Nowego Roku 2010

Czy każdy klient może być kluczowy?
2010-01-15 11:08:23

O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korzyści, wiemy prawie wszyscy. Co zatem możemy zrobić, aby zyskać pewność że nasze działania i nakłady są współmierne do korzyści osiąganych ze współpracy z danym klientem. Na pewno warto odpowiedzieć sobie na pytanie kto dla nas jest ważnym klientem.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia negocjacje Spała, Kujawsko - Pomorskie

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.