* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Profesjonalna Prezentacja - Wystąpienia publiczne_V.1WSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do osób, które prowadzą prezentacje, których celem jest przekonanie odbiorców do rozwiązania, produktu, usługi lub przekazanie ważnych informacji. Termin: 2025-09-29 - 2025-09-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy. Termin: 2025-12-08 - 2025-12-09 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Zarządzanie Zmianą -rola i zadania menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. -2 dniowe warszWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.► zapewni wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą Termin: 2025-12-08 - 2025-12-09 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Szkolenia | |
Zarządzanie zespołemINFOBIZTECH Sp. z o.o.Szkolenie jest skierowane do menedżerów średniego i wyższego szczebla zarządzania na wszystkich płaszczyznach funkcjonowania przedsiębiorstwa, którzy chcą usprawnić kierowanie i odpowiednio efektywnie kształtować zachowania uczestników. Termin: 2025-12-08 - 2025-12-08 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
690.00 zł 848.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
„Kongres Kadry, wiosna 2009 - call for speakers”2009-01-19 13:41:03Organizatorzy Kongresu Kadry - największego wydarzenia w dziedzinie zarządzania ludźmi, zapraszają do współpracy merytorycznej przy przygotowaniu programu IX edycji Kongresu Kadry, który odbędzie się w kwietniu 2009 roku. |
![]() |
JUŻ JUTRO!!! SZKOŁA NEGOCJACJI – grupa training & consulting2008-11-26 15:57:42Współtwórcami programu Szkoły są menedżerowie dużych organizacji, ludzie którzy w ciągu ostatnich 5 lat prowadzili największe transakcje, osiągali rekordowe wyniki i odnosili spektakularne sukcesy w polskim biznesie. Podzielą się swoim doświadczeniem negocjacyjnym i biznesowym z uczestnikami Szkoły. Będą komentowali gry negocjacyjne opracowane na podstawie prowadzonych przez nich transakcji. |
![]() |
Sprawa dofinansowania szkoleń i studiów podyplomowych2008-07-08 11:07:16Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) od połowy lipca będzie przyjmować wnioski o dofinansowanie szkoleń i studiów podyplomowych. Agencja poinformowała we wtorek w komunikacie, że ogłosiła konkurs na projekty szkoleniowe i studia podyplomowe dla osób pracujących w mikro, małych, średnich i dużych firmach. |
![]() |
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji e-TRAVEL FORUM Warszawa, 29-30 stycznia 2008 roku2008-02-27 13:01:42
|
|
Syndrom wypalenia zawodowego-choroba człowieka XXI w.2009-08-31 15:37:45"Obudziłam się dziś z bólem głowy. Czuję się tak jakbym nie spała całą noc. Nie mam pojęcia, która to już z kolei. W ogóle często boli mnie głowa. No cóż… trzeba wstać, bo spóźnię się do pracy. Może tym razem kawa postawi mnie na nogi, choć zawsze tak sobie mówię…ale ona już na mnie nie działa. Jestem zmęczona...Moje ciało jest dziwnie wiotkie i nie mogę się ruszyć z miejsca, coś się ze mną dzieje… Nawet te kilka dni urlopu nic mi nie pomogły-czuje zniechęcenie i dziwną niemoc. Nic mnie nie cieszy. A przecież kiedyś tak bardzo lubiłam swoją pracę. Chyba zadzwonię i poproszę o kolejny dzień wolnego…" |
![]() |
Szkolenia podatek Białka Tatrzańska, Podkarpackie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.