Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Jak sprawdzić wiarygodność sklepu internetowego?
2011-03-23 12:35:04

Zakupy przez Internet są tańsze i wygodniejsze niż tradycyjne. Jednak wielu konsumentów nie ma do nich zaufania.

Artykuł Jak sprawdzić wiarygodność sklepu internetowego?
Atrakcje Bałtyckiego Festiwalu Nauki
2011-05-11 08:32:41

Aż cztery statki naukowo-badawcze: Baltica wraz z nowym załogantem - psem Baltikiem znalezionym na krze, Horyzont II, Oceania i Oceanograf II otworzą swoje laboratoria przed gośćmi pikniku naukowego w ramach IX Bałtyckiego Festiwalu Nauki.

Szkolenia obsługa klienta - poznaj 6 sprawdzonych programów szkoleń
2011-05-23 16:37:29

Szkolenia obsługa klienta - poznaj 6 sprawdzonych programów szkoleń, to propozycja wyjątkowo skutecznych szkoleń z zakresu obsługi klienta organizowanych przez na terenie całej Polski przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.

Artykuł Szkolenia obsługa klienta - poznaj 6 sprawdzonych programów szkoleń
Korzyści z marketingu internetowego dla Sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw
2011-07-04 09:59:58

Marketing internetowy to działania promocyjne, na które mogą pozwolić sobie nawet małe firmy. Przy zaangażowaniu niewielkiego budżetu dotrą do potencjalnych klientów.

Artykuł Korzyści z marketingu internetowego dla Sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw
Czas agresywnych sprzedawców minął? Część 2.
2011-07-07 13:55:56

Obecnie wciąż trwają poszukiwania nowych narzędzi promocji i nowych taktyk handlowych w celu zwiększenia wartości sprzedaży. Nowoczesna strategia sprzedaży zorientowana na klienta, to wspólne budowanie wartości, przyjęcie postaw integrujących, a nie tworzenie sytuacji wygrany – przegrany.

Artykuł Czas agresywnych sprzedawców minął? Część 2.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia zarządzanie zespołem Dolnośląskie

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.