* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Ustawa motywująca bezrobotnych2008-10-28 10:17:30Jak podaje Gazeta Prawna dzisiaj w Sejmie odbędzie się pierwsze czytanie rządowego projektu nowelizacji tzw. ustawy zatrudnieniowej. Eksperci dobrze oceniają wiele zawartych tam propozycji. Wskazują jednak, że nie powinny one być adresowane wyłącznie do bezrobotnych, ale także do osób zagrożonych utratą pracy. |
![]() |
Salon Edukacji i Kariery2008-10-07 10:58:45Salon Edukacji i Kariery EDUCATIO PLUS21-23 października 2008 Centrum Targowe MTG SA Gdańsk Serdecznie zapraszamy do udziału w Salonie Edukacji i Kariery EDUCATIO PLUS, który towarzyszy 4. edycji Targów Techniki Przemysłowej, Nauki i Innowacji TECHNICON – INNOWACJE |
![]() |
Podręcznik trenera2008-09-01 11:40:55Wszystkich, których interesuje zawód trenera, zainteresuje z pewnością informacja o tym, że udostępniony został Podręcznik Trenera, przygotowany w ramach projektu Dobry Trener NGO. |
![]() |
Istota szkoleń – strategia skutecznego marketingu i PR2008-04-11 13:31:45Większość właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw staje ciągle przed dylematem, czy warto inwestować w szkolenia dla swoich pracowników z zakresu skutecznego marketingu i public relations? Dodatkowe pytanie często zadawane ośrodkom szkoleniowym przez dyrekcje firm oraz instytucji dotyczy tego, |
|
Kreowanie wizerunku firmy – strategie marketingowe2008-04-08 13:35:19Kiepski wizerunek szkodzi każdej firmie. Jeżeli nie troszczysz się o wizerunek firmy, szybko przekonasz się, że klienci nie troszczą się o Ciebie! |
Szkolenia negocjacje Kraków, Pomorskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.