* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
|
XIII FORUM INFORMATYKI W ADMINISTRACJI I INSTYTUCJACH PUBLICZNYCH2009-10-08 11:59:21OFERTA SPECJALNA DLA naszych CZYTELNIKÓW Dla pierwszych 10 osób BEZPŁATNY UDZIAŁ* w Forum |
|
OTWARCIE Centrum Konferencyjno-Szkoleniowego B&O NAVIGATOR2010-02-01 13:09:02Szkolenia Centrum Konferencyjne B&O NAVIGATOR. Od 1 lutego 2010 rozpoczyna nowy etap naszej działalności. Przenosimy siedzibę firmy i nasze szkolenia otwarte do Centrum Konferencyjnego B&O NAVIGATOR. |
|
Zadania i kompetencje dyrekcji względem związków zawodowych2010-02-24 14:12:52W dniach 14-16 kwietnia 2010 r. w hotelu STOK w Wiśle, po raz pierwszy zostanie zorganizowane szkolenie pt. "Zadania i kompetencje dyrekcji względem związków zawodowych" kierowane do dyrektorów, kierowników oraz członków zarządów dużych firm. |
|
IX Kongres Public Relations - największe wydarzenie branży PR w Polsce już w kwietniu2010-03-11 15:26:22Już 21 kwietnia 2010r. rozpocznie się trzydniowy IX Kongres Public Relations. Podczas konferencji odbędą się debaty, warsztaty oraz wystąpienia najlepszych polskich ekspertów i praktyków branży PR. |
![]() |
Szkolenia administracja Łódź
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.