Napisany przez M-S-M dnia 2010-03-11 15:26:22. Aktualizowano 2024-04-17 17:14:14
Podczas tegorocznego Kongresu nie zabraknie polityki, jak przystało na rok wyborczy. Ale głównymi zagadnieniami konferencji będą: Public Relations 2.0, temat traktujący o nowych trendach w PR oraz niezwykle istotny w naszej pracy pomiar efektów – zdradza dr Dariusz Tworzydło, pomysłodawca i główny organizator Kongresu. W tematykę ostatnich wydarzeń na rynku PR wprowadzi uczestników Kongresu Adam ŁASZYN (Prezes Zarządu Alert Media Communications). Wystąpią również Katarzyna-PRUS MALINOWSKA (Dyrektor ds. Promocji i Komunikacja Direct Banking BZ WBK), Paweł TROCHIMIUK (Prezes Zarządu Związku Firm PR), Dariusz CHOŁOST z Korporacji Badawczej PRETENDENT oraz Dominik KAZNOWSKI (Head of marketing & PR, Nasza-klasa.pl). Pozostałych gości można poznać sięgając po program znajdujący się na stronie www.kongrespr.pl. Najciekawsze wykłady IX Kongresu Public Relations zostaną zarchiwizowane i udostępnione w serwisie wideokonferencyjnym. Zapowiedź wydarzenia można już obejrzeć na stronie Kongresu w aktualnościach.
Organizatorem Kongresu, oprócz Zakładu Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie jest Agencja Public Relations RPR Group. Merytorycznie w bieżącym roku organizatorzy nawiązali współpracę z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Po więcej informacji na tematy związane z programem i innymi kwestiami dotyczącymi IX Kongresu Public Relations zapraszamy na stronę www.kongrespr.pl
Źródło:PR
IX Kongres Public Relations - największe wydarzenie branży PR w Polsce już w kwietniu - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.