* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Telefoniczna obsługa Klienta- Twoim AtutemWSTRONEROZWOJUObsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Mieszana edukacja – blended learning2008-11-04 13:40:55W świadomości większości ludzi zapisała się już definicja e-learningu, jako nauczania na odległość z wykorzystaniem multimediów, czyli przykładowo internetu, iPod-a, czy odtwarzacza CD. Powszechnie znane stały się także plusy i minusy tego nowoczesnego nauczania, a także jego zastosowanie. Obecnie podejście do e-learningu zaczyna nieco się zmieniać. Polega to przede wszystkim na tym, że poszukiwane są metody skutecznego łączenia edukacji przyszłości z nauczaniem tradycyjnym. |
![]() |
Środki unijne dofinansownanie na e-learning2009-05-29 12:05:45W latach 2007 - 2013 na szkolenia pracowników przedsiębiorstw dostępne będzie w Polsce ponad 2 mld euro. To znacznie więcej niż w działaniu ukierunkowanym na innowacyjne inwestycje. Ponadto sami przedsiębiorcy będą mogli samodzielnie ubiegać się o dofinansowanie szkoleń i studiów dla swoich pracowni |
![]() |
Nowości Kodeksu pracy - nowelizacja2009-07-22 14:58:01Przyjęte przez Radę Ministrów rozwiązania przewidują zrównanie sytuacji prawnej pracowników wypełniających funkcje rodzicielskie. Chodzi m.in. o prawo do wykorzystania urlopu wypoczynkowego bezpośrednio po urlopie macierzyńskim, dzielenie się urlopem macierzyńskim przez rodziców dziecka, a także prawo ojca do korzystania z części urlopu macierzyńskiego w razie hospitalizacji matki. |
![]() |
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
|
Jak cię widzą tak cię piszą – strój na rozmowę kwalifikacyjną2009-10-26 12:20:11Popularne powiedzenie „Jak cię widzą, tak cię piszą” sprawdza się w każdej sytuacji. Także podczas rozmowy kwalifikacyjnej liczy się pierwsze wrażenie, jakie kandydat zrobi na pracodawcy. Myli się ten, kto myśli, że chodzi o pierwszą wymianę zdań zainteresowanych. Na samym początku zwraca się uwagę na strój. |
![]() |
Szkolenia komunikacja Lądek Zdrój
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.