* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Ekologicznie – e-learningowo2008-12-19 15:27:14Proces nauki jeszcze do niedawna mógł odbywać się tylko i wyłącznie według zasady: nauczyciel – książka – notatki własne – analiza treści. Wynika z tego, że nauka ściśle powiązana była z posiadaniem książek. Obecnie tendencja ta zaczyna się gwałtownie przeistaczać. |
![]() |
E-edukacji, czy faktycznie dla wszystkich?2008-11-17 11:04:40E-edukacja zagnieździła się już mocna w świadomości społeczeństwa polskiego. O e-learningu wiedzę posiadają już nie tylko firmy korporacyjne, które korzystały z tej formy nauczania już od początku jej istnienia na rynku polskim, stosowną wiedzę mają także studenci, uczniowie szkół ponadgimnazjalnych, gimnazjalnych i osoby prywatne wkraczające nierzadko po raz drugi na rynek pracy. |
![]() |
Kreowanie wizerunku firmy – strategie marketingowe2008-04-08 13:35:19Kiepski wizerunek szkodzi każdej firmie. Jeżeli nie troszczysz się o wizerunek firmy, szybko przekonasz się, że klienci nie troszczą się o Ciebie! |
|
Zatrudniać nowych pracowników czy może szkolić kadrę już zatrudnioną?2008-02-25 01:15:58Działanie pracodawców mające na celu rozwój pracowników przez szkolenia okazuje się być bardziej opłacalne niż tak zwane szukanie oszczędności przez redukcję. |
|
Czy efekty szkolenia brać pod uwagę przy ocenie pracownika?2008-02-12 18:07:52Jednym z kryterium oceny pracownika może być wiedza nabyta podczas szkolenia. Przełożony pracownika powinien brać pod uwagę wykorzystanie tych umiejętności w rzeczywistości, zrozumienie tematyki szkolenia. |
![]() |
Szkolenia administracja GDAŃSK centrum, Śląskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.