* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Raport o oddziaływaniu na środowisko i karta informacyjna przedsięwzięciaJ.G.Training szkolenia specjalistyczneWarsztat na temat raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko skierowany jest do osób biorących udział w procesie przygotowania inwestycji. Celem warsztatu jest wskazanie czynników, które mają wpływ na proces przygotowania inwestycji. Termin: 2025-11-24 - 2025-11-25 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1890.00 zł 2324.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Profesjonalna Komunikacja z Pacjentami. Spraw, aby twoi pacjenci polecali cię innym. -2 dniowe warszWSTRONEROZWOJUWarsztat dostarcza wiedzy i pozwala rozwijać umiejętności z zakresu komunikacji z Pacjentem. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Telefoniczna obsługa klienta- Twoim firmowym Atutem -WSTRONEROZWOJUObsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
AutoprezentacjaWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do osób, które prowadzą prezentacje, których celem jest przekonanie odbiorców do rozwiązania, produktu, usługi lub przekazanie ważnych informacji. Termin: 2025-06-26 - 2025-06-27 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Szkolenia | |
Employer brandingINFOBIZTECH Sp. z o.o.Employer branding (EB - budowanie wizerunku pracodawcy) jest pojęciem, które pojawiło się w Polsce stosunkowo niedawno i nadal jest w fazie rozwoju.Główne zadanie, jakie stawia sobie EB to zmiana w postrzeganiu pracodawcy (...) Termin: 2025-12-17 - 2025-12-17 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
690.00 zł 848.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Kongres Kadry2009-04-14 11:37:17Kongres Kadry to największe wydarzenie w dziedzinie zarządzania ludźmi, które ma na celu adaptację najlepszych rozwiązań krajowych i światowych na rzecz podwyższania poziomu zarządzania personelem w polskich organizacjach. Spotkanie ekspertów i praktyków HR odbywa się dwa razy w roku: wiosną i jesienią. Wydarzenie to już na stałe wpisało się w kalendarze zawodowe wielu menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie ludźmi w organizacjach. |
![]() |
„Kongres Kadry, wiosna 2009 - call for speakers”2009-01-19 13:41:03Organizatorzy Kongresu Kadry - największego wydarzenia w dziedzinie zarządzania ludźmi, zapraszają do współpracy merytorycznej przy przygotowaniu programu IX edycji Kongresu Kadry, który odbędzie się w kwietniu 2009 roku. |
![]() |
Chudsze lata przed polskim rynkiem szkoleń2008-11-24 16:04:25Branża szkoleniowa nie uniknie skutków spowolnienia w gospodarce. Może je jednak łatwiej przetrwać dzięki pieniądzom z Unii i dopasowaniu oferty do nowych potrzeb firm. Firmy, które poznały opłacalność inwestycji w kształcenie swych kadr, nie będą tak szybko z nich rezygnować – podkreślał Piotr Piasecki, prezes PIFS (w środku, obok Magdalena Guillet) Jeśli firmy będą ciąć wydatki na inwestycje, na marketing, to trudno oczekiwać, by takie cięcia ominęły też budżety szkoleniowe. Pogorszenie koniunktury może jednak stać się dla firm szkoleniowych okazją do odkrycia nowych możliwości rozwoju – to niektóre wnioski z debaty, która odbyła się w redakcji „Rzeczpospolitej”. |
![]() |
Human resource management2008-09-29 11:54:01 Jak zarządzać rozwojem zasobów ludzkich w przedsiębiorstwie żeby wspierać firmę w realizacji celów biznesowych? Jak kierować ludźmi i jak łagodzić spory, aby praca przynosiła satysfakcję jednostkom i jednoczesnie motywowała do wydajnej pracy? |
|
Polacy nie mają ochoty i pieniędzy na dokształcanie2008-08-10 11:22:53Jesteśmy euronieukami. Nie chcemy się dokształcać. Pod tym względem gorzej od nas wypadają tylko Czesi, Hiszpanie i Rumuni. Z najnowszych badań ośrodka IPSOS wynika, że mniej niż połowa (47 proc.) Polaków chciałaby poszerzać wiedzę po ukończeniu szkoły czy studiów. |
![]() |
Szkolenia prawo Zielona Góa, Wielkopolskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.