* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Szkolenia - potrzeba dzisiejszych czasów.2008-08-20 13:11:57Szkolenia na dzień dzisiejszy polegają na zasymulowaniu określonej sytuacji, w której uczestnik może przećwiczyć nabyte umiejętności, sprawdzić swoje reakcje na daną sytuację. Symulacja taka ma go przygotować na różne okoliczności, które mogą wydawać się początkowo dziwne, czy wręcz nierealne, a jed |
![]() |
Edukacyjny dramat wsi2008-07-03 13:47:03Wyniki wszystkich tegorocznych egzaminów szkolnych wskazują, że edukacja na wsi nadal odstaje od miejskiej. Kolejnym rządom nie udało się doprowadzić do wyrównania szans edukacyjnych młodzieży wiejskiej. - Na wsi jest dramat – przyznali posłowie w programie „Debata” poświęconym jakości polskiej edukacji w radiowej „Jedynce”. |
![]() |
Rozwój osobisty: marzenia + pozytywne nastawienie = sukces2008-03-28 13:04:02Człowiek jest tak zmyślnie skonstruowaną istotą, iż ciągle może zdobywać nową wiedzę, doskonalić umiejętności oraz rozwijać swoje pasje. I rzeczywiście wśród nas są z pewnością tacy, o których mówi się, że żyją pełnią życia. To oni mają ochotę poznawać nowe trendy w modzie, w kulturze masowej, to |
![]() |
Szkolenia informatyczne pracowników2009-06-05 12:45:09Odpowiednie wykorzystanie narzędzi informatycznych daje duże korzyści całemu przedsiębiorstwu. |
![]() |
XIII FORUM INFORMATYKI W ADMINISTRACJI I INSTYTUCJACH PUBLICZNYCH2009-10-08 11:59:21OFERTA SPECJALNA DLA naszych CZYTELNIKÓW Dla pierwszych 10 osób BEZPŁATNY UDZIAŁ* w Forum |
Szkolenia zmiany Poznań, Warmińsko - Mazurskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.