* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)WSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami. Termin: 2024-06-18 - 2024-06-19 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Audyt Wewnętrzny w Organizacji. Kompleksowe warsztaty praktyczne.Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IISTAudyt Wewnętrzny w Organizacji. Kompleksowe warsztaty praktyczne pozwalające na samodzielne zaprojektowanie, wdrożenie oraz właściwe i efektywne zarządzanie audytem wewnętrznym w jednostce. Zgłoszenia: (...) Termin: 2024-09-23 - 2024-09-24 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1250.001187.50 zł 1460.63 zł brutto (Vat 23%) -5% |
Uwarunkowania Rynkowe Rozwoju Mikro i Małych Przedsiębiorstw2009-04-06 14:19:03Zakres tematyczny konferencji to:1. zarządzanie innowacjami w mikro i małych przedsiębiorstwach,2. systemy finansowania mikro i małych przedsiębiorstw,3. strategie tworzenia i rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw na rynku krajowym oraz międzynarodowym,4. systemy informacji i oceny w mikro i małych przedsiębiorstwach,5. zarządzanie ryzykiem w mikro i małych przedsiębiorstwach. |
|
Potencjał Marketingu Konferencyjnego „Jakie korzyści wynikają z udziału w konferencjach”2009-03-02 14:30:13Szanowni Państwo, Konferencje "w Domenie Silesia", w których być może mieliście Państwo okazję już uczestniczyć, organizowane są w ramach tzw. sponsoringu konferencyjnego. Firmy eksponujące swoje oferty współfinansują przedsięwzięcie - sponsorując je. Taka formuła nie jest jednoznacznie zdefiniowana, ale - za to - dobrze rozumiana i jak sądzimy - akceptowana. |
|
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
|
Szkolenie i wypoczynek – czemu nie.2008-09-18 15:53:09Jeszcze do niedawna firmy szkoleniowe oferowały kursy organizowane w godzinach popołudniowych, często w weekendy, a wszytko po to, aby czas szkolenia nie kolidował z czasem pracy zawodowej. |
|
Humaniści na rynku pracy2008-04-22 18:14:41Praca dla ludzi operujących „słowem” zawsze była potrzebna jest i będzie. A w obecnym natłoku informacji na wagę złota są ci pracownicy, którzy potrafią dokładnie przebrać i wyselekcjonować te wiadomości, które korzystnie wpływają na funkcjonowanie przedsiębiorstwa. |
Baza szkoleń, kursów ofert szkoleniowych dla firm i osób prywtnych. Katalog usług szkoleniowych - firm i obiektów. Szkolenie, kurs biznesowy, księgowy, handlowe i wiele innych. Szkolenia menedżerskie - zarejestruj swoje szkolenia
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.