Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:
Zadowolony klient-efektywny proces obsługi na odległość>>>
Szkolenie polecamy dla:
Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów obsługi kontaktujących się z klientem na odległość
Cel szkolenia:
Wzmocnienie biznesowej efektywności uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem wzmacniania i budowania zadowolenia oraz lojalności Klientów w procesie kontaktu na odległość.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
Możliwość zdobycia i doskonalenia umiejętności z zakresu:
• Rozwoju komunikacyjnego ukierunkowanego na wzmacnianie zadowolenia, lojalności Klient
• Budowania swoją postawą wizerunku profesjonalnej i godnej zaufania Firmy
• Tworzenia profesjonalnego, pozytywnego pierwszego wrażenia
• Praktycznego wykorzystywania technik ułatwiających komunikację z Klientem
• Rozpoznawania preferencji komunikacyjnych Klientów
• Efektywnego prowadzenia rozmowy przez telefon i połączenie video
• Aktywnego słuchania i dopasowywania swoich komunikatów do potrzeb Klienta
• Stosowania technik zadawania pytań
• Wywierania wpływu na Klienta
• Efektywnego komunikowania się z trudnym Klientem
• Przekonującego mówienia
Możliwość pogłębienia, nabycia i utrwalenia wiedzy z zakresu:
• Roli i odpowiedzialności jaka spoczywa na uczestnikach warsztatu w procesie kształtowania pozycji rynkowej firmy
• Przejawów postawy proaktywnej w pracy
• Mocnych stron uczestnika warsztatu i obszarów do rozwoju
• Zasad budowania dobrych relacji biznesowych z Klientem
• Powodów określonego zachowania Klientów
• Zasad obsługi Klienta wpływających na jego zadowolenie i lojalność
• Socjotechnik, reguł wywierania wpływu w procesie obsługi
PROGRAM SZKOLENIA:
MODUŁ I. Dostałem informacje jak będziemy pracować i czego będzie dotyczyć szkolenie
MODUŁ II. Wiem jakich efektów się ode mnie oczekuje i jestem zmotywowany do pracy
MODUŁ III. Analiza moich mocnych stron
MODUŁ IV. Profesjonalnie obsługuję Klientów i umiem budować relację biznesową z każdym, nawet trudnym Klientem przez dostosowanie się do jego osobowości.
MODUŁ V. Wzmacnianie efektywnej relacji z Klientem za pomocą własnej mowy ciała
MODUŁ VI. Wiem jakie ma powody Klient żeby być zadowolonym
MODUŁ VII. ,,To jest dokładnie to, czego oczekuję’’ – myśli Klient
MODUŁ VIII. Cholera jasna…!
MODUŁ IX. Podsumowanie szkolenia
Szkolenie prowadzi:
Maciej Leszczyński
W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:
FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki naAVENHANSEN Sp. z o.o.Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji... |
|
Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacjeAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi. |
|
Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymiAVENHANSEN Sp. z o.o.Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...) |
|
Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.AVENHANSEN Sp. z o.o.Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach. |
|
Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.AVENHANSEN Sp. z o.o.Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre |
|
Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanychAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych |
|
Negocjacje i rozwiązywanie konfliktówAVENHANSEN Sp. z o.o.Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki. |
|
Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowymAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...) |
|
Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskichAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich>>> Głównym celem szkolenia jest zaopatrzenie trenerów biznesu w narzędzia i metody (...) |
|
Formy prowadzenia działalności gospodarczejAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...) |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
SZKOLENIE ON-LINE: Zadowolony klient-efektywny proces obsługi na odległość, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, efektywna komunikacja, wywieranie wpływu, negocjacje, techniki sprzedaży, obsługa klienta, kreatywność, . otwarte
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.