Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stronę internetową:

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>>

 

Korzyści dla uczestników:

Po szkoleniu uczestnicy będą:

  • Uważniej słuchać i odczytywać mowę ciała
  • Posiadać większą świadomość uczuć własnych oraz uczuć innych ludzi
  • Skuteczniej kierować własnymi emocjami, tak, by były one sprzymierzeńcem w codziennych działaniach
  • Lepiej rozumieć siebie i innych
  • Świadomi mechanizmów własnego działania
  • Umiejętnie udzielać i otrzymywać informacje zwrotne
  • Potrafili w praktyce zastosować poznane elementy inteligenci interpersonalnej

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • odgrywanie scenek - psychodrama
  • gry symulacyjne
  • burze mózgów

 

PROGRAM SZKOLENIA:

I. Rozumienie innych

1. Emocje kobiety

  • Co to jest inteligencja
  • Jak ja - kobieta, mogę budować satysfakcjonujące relacje z klientem, podwładnymi, współpracownikami i przełożonymi
  • Postawa empatii (wczucia) w sytuację rozmówcy
  • Świadoma kobieta - Budowanie samoświadomości zarządzania emocjami

2. Autodiagnoza poziomu własnej inteligencji interpersonalnej

3. Podejście racjonalne a podejście emocjonalne – czy zawsze zależy od płci?

4. Komunikacja werbalna i niewerbalna w pracy menedżera

  • Słuchanie – jeden z najważniejszych elementów komunikacji
  • Mowa ciała – niewerbalny przekaz informacji
  • Parafraza – sztuka powtórzeń i hamowania emocji

 

II. Jak kobieta może wyrażać własne poglądy i wywierać wpływ

1. Jak „wykorzystać” uczucia i emocje

  • Pozytywne i negatywne emocje
  • Informacja zwrotna – jak ją przekazywać i odbierać
  • Fakty i interpretacja/ Fakty i opinie
  • Emocje w grupie

2. Sztuka argumentowania i perswazji

  • Sztuka argumentowania i wywierania wpływu
  • Teoria dwóch mózgów
    • Umiejętność dobru argumentacji
    • Teoria dwóch mózgów a teoria płci mózgu
    • Przekonywanie innych do swoich racji

3. Budowanie źródeł opiniodawstwa

4. Sztuka zadawania pytań

5. Kobieta asertywna

  • Co to jest asertywność?
  • Zachowanie asertywne, jako opozycja do zachowania agresywnego i uległego
  • Dbanie o własne potrzeby
  • Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych
  • Komunikat ja – jako technika zmniejszania oporu u odbiorcy
  • Asertywne wyrażanie opinii i ocen

III. Relacje interpersonalne w zespole

1. Cechy efektywnych zespołów

2. Role zespołowe

  • Czym jest rola zespołowa
  • Efektywność poszczególnych ról
  • Jaka rola – taki rodzaj pracy?
  • Teoria ról pełnionych w zespole zgodnie z założeniami M. Belbina
  • Autodiagnoza własnej roli w zespole
  • Wpływanie na postawy i zachowania członków zespołu

3. Kobiece zarządzanie konfliktem

  • Radzenie sobie z konfliktem w sytuacji pracy
  • Zachowania ludzi w sytuacjach konfliktowych
  • Sposoby zapobiegania konfliktom
  • Sposoby dochodzenia do porozumienia – rola mediatora, negocjatora lub arbitra
  • Koncepcja płaszczyzn porozumienia i konfliktów, które rodzą się z niedopasowania tych płaszczyzn (F. von Thun)

 

Szkolenie prowadzi:

Aleksandra Chrapko

Doświadczony specjalista HR, ekspert w dziedzinie zarządzania ludźmi i umiejętności "miękkich", konsultant stanowisk kierowniczych wielu firm i instytucji. Pasjonat, w "lekki" sposób mówiący o nie zawsze "lekkich" sprawach.
 

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji



Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Formy prowadzenia działalności gospodarczej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...)

Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne oraz
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjenta w całym cyklu opieki medycznej>>> Program szkolenia jest efektem szeregu przeprowadzonych analiz, badań (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi, Szkolenie Interpersonalne, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, inteligencja emocjonalna, . otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.