Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2020-08-16

Było:430zł

Jest:387zł

Podstawowe informacje

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stronę internetową:

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.>>>

 

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach. Panowanie nad swoimi emocjami i właściwa komunikacja wspomogą prawidłowe relacje pomiędzy współpracownikami.



Korzyści dla uczestników

  • Doskonalenie umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną w relacjach pionowych i poziomych w celu zwiększenia efektywności.
  • Ćwiczenie umiejętności komunikacyjnych, zapoznanie uczestników z pojęciem i  technikami aktywnego słuchania, prowadzenia rozmowy.
  • Nauka kontrolowania własnych emocji, unikania sytuacji konfliktowych w relacjach zawodowych.
  • Praca ukierunkowana jest na zmianę nastawień wobec siebie i otoczenia, a w rezultacie nastawienie na zmianę sposobu funkcjonowania w realiach zawodowych.

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

  • krótkie prezentacje wykładowe
  • ćwiczenia w grupach,
  • testy
  • praca indywidualna
  • analizy przypadków
  • odgrywanie ról przez uczestników szkolenia
  • gry szkoleniowe

Struktura zajęć: 20% - mini wykłady i 80% - warsztaty

 

Program szkolenia

1. Budowanie relacji w organizacji

  • Współpraca w zespole
  • Współpraca pomiędzy zespołami
  • Współpraca z przełożonymi
  • Co buduje, a co psuje relacje w zespołach? – ćwiczenie
  • Cechy osobowości i zachowania, które wpływają na relacje w zespole

2. Konflikty w zespołach

  • Skąd się biorą konflikty?
  • Pierwsze symptomy konfliktów
  • Różne rodzaje konfliktów
  • Gra szkoleniowa: „Moja organizacja”

3. Komunikacja w organizacji

  • Postawy i zachowania ułatwiające i utrudniające dobrą komunikację        
  • Od intencji do interpretacji – model komunikacji nastawiony  na współpracę
  • Różnice znaczeń i rozumienia w procesie komunikacji
  • Bariery w komunikacji
    • Rodzaje barier komunikacyjnych
    • Możliwości przeciwdziałania barierom uniemożliwiającym efektywne komunikowanie
  • Empatia i budowanie zaufania w zespołach

4. Narzędzia skutecznej komunikacji

  • Aktywne słuchanie
    • znaczenie i techniki aktywnego słuchania – parafraza, odzwierciedlenie,
    • parametry komunikacji niewerbalnej ułatwiające i utrudniające aktywne
    • słuchanie – głos, postawa, czas i miejsce, dystans
  • Rozmowa
    • Dostrojenie się do drugiej osoby – poziom werbalny i niewerbalny
    • Pytania – rodzaje i funkcje pytań
    • Doskonalenie umiejętności zadawania odpowiednich pytań –  ze szczególnym uwzględnieniem pytań trudnych
    • Wyrażanie intencji jako sposób budowania kontaktu z ludźmi
  • Wyrażanie własnego zdania bez osłabiania relacji w zespole:
    • Argumentacja, udowadnianie, czy prezentowanie? – ćwiczenia praktyczne
  • Informacja zwrotna
    • Cechy dobrej informacji zwrotnej i jej funkcje
    • Ćwiczenia praktyczne - informacja zwrotna w sytuacjach zawodowych

5. Komunikacja emocji – aspekt budowania relacji

  • Siła emocji
  • Komunikaty typu „ty” i komunikaty typu „ja”
  • Rozmowa o emocjach własnych
  • Ćwiczenia indywidualne: komunikaty typu „ja”
  • Przyjmowanie emocji drugiej osoby – wykorzystanie odzwierciedlania

6. Podsumowanie szkolenia:

  • Mój indywidualny plan działania - ćwiczenie

 

 

Szkolenie prowadzi:
Adrianna Zbińska

Trener i praktyk. Ukończyła zarządzanie oraz prawo na Uniwersytecie Wrocławskim, a także studia podyplomowe pedagogiczne na Uniwersytecie Zielonogórskim. Wieloletni menedżer, kierujący spółką i wieloma projektami.


W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia). Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

 


 


 

Najnowsze szkolenia:

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie projektami B+R
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Skuteczne zarządzanie projektami stanowi najlepszy sprawdzian efektywności wykorzystania zasobów i osiągania zakładanych celów na konkurencyjnym obszarze biznesu, nowoczesnej administracji czy też forum społecznego działania.

Zatrudnianie personelu w projekcie unijnym w świetle wytycznych kwalifikowania wydatków
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Zatrudnianie personelu w projekcie unijnym w świetle wytycznych kwalifikowania wydatków>>> Cel i korzyści: W ramach szkolenia przedstawione zostaną (...)

Skuteczna sprzedaż w branży motoryzacyjnej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczna sprzedaż w branży motoryzacyjnej>>> Warsztaty dedykowane są handlowcom i doradcom Klienta w salonach i serwisach samochodowych, którzy odpowiadają za (...)

Kaizen i normowanie czasu produkcji
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie w sposób warsztatowy pokaże uczestnikom w jaki sposób wdrażać odpowiednie narzędzia Kaizen w swoim środowisku zawodowym oraz jak standaryzować i normować czas realizacji operacji w procesie produkcyjnym.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Efektywna sprzedaż przez rekomendacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Efektywna sprzedaż przez rekomendacje>>> Jeśli jesteś właścicielem firmy, zapewne twoi handlowcy przekonują Cię, jak trudny jest rynek, jak wielka jest konkurencja (...)

Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiani
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiania procedury prawno-windykacyjnej?>>> Cel główny (...)

PROSPECTING czyli jak skutecznie pozyskać nowych Klientów i rozpocząć skuteczną sprzedaż?
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:PROSPECTING czyli jak skutecznie pozyskać nowych Klinetów i rozpocząć skuteczną sprzedaż?>>> Prospecting jest stosunkowo nowym pojęciem stosowanym (...)

Storytelling w biznesie
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Storytelling w biznesie>>> Szkolenie przedstawia najbardziej sprawdzone sposoby opowiadania historii i daje narzędzia do ich samodzielnego budowania. (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami., Szkolenie Interpersonalne, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, podejmowanie decyzji, . otwarte

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.