Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Podstawowe informacje

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stronę internetową:

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.>>>

 

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach. Panowanie nad swoimi emocjami i właściwa komunikacja wspomogą prawidłowe relacje pomiędzy współpracownikami.



Korzyści dla uczestników

  • Doskonalenie umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną w relacjach pionowych i poziomych w celu zwiększenia efektywności.
  • Ćwiczenie umiejętności komunikacyjnych, zapoznanie uczestników z pojęciem i  technikami aktywnego słuchania, prowadzenia rozmowy.
  • Nauka kontrolowania własnych emocji, unikania sytuacji konfliktowych w relacjach zawodowych.
  • Praca ukierunkowana jest na zmianę nastawień wobec siebie i otoczenia, a w rezultacie nastawienie na zmianę sposobu funkcjonowania w realiach zawodowych.

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

  • krótkie prezentacje wykładowe
  • ćwiczenia w grupach,
  • testy
  • praca indywidualna
  • analizy przypadków
  • odgrywanie ról przez uczestników szkolenia
  • gry szkoleniowe

Struktura zajęć: 20% - mini wykłady i 80% - warsztaty

 

Program szkolenia

1. Budowanie relacji w organizacji

  • Współpraca w zespole
  • Współpraca pomiędzy zespołami
  • Współpraca z przełożonymi
  • Co buduje, a co psuje relacje w zespołach? – ćwiczenie
  • Cechy osobowości i zachowania, które wpływają na relacje w zespole

2. Konflikty w zespołach

  • Skąd się biorą konflikty?
  • Pierwsze symptomy konfliktów
  • Różne rodzaje konfliktów
  • Gra szkoleniowa: „Moja organizacja”

3. Komunikacja w organizacji

  • Postawy i zachowania ułatwiające i utrudniające dobrą komunikację        
  • Od intencji do interpretacji – model komunikacji nastawiony  na współpracę
  • Różnice znaczeń i rozumienia w procesie komunikacji
  • Bariery w komunikacji
    • Rodzaje barier komunikacyjnych
    • Możliwości przeciwdziałania barierom uniemożliwiającym efektywne komunikowanie
  • Empatia i budowanie zaufania w zespołach

4. Narzędzia skutecznej komunikacji

  • Aktywne słuchanie
    • znaczenie i techniki aktywnego słuchania – parafraza, odzwierciedlenie,
    • parametry komunikacji niewerbalnej ułatwiające i utrudniające aktywne
    • słuchanie – głos, postawa, czas i miejsce, dystans
  • Rozmowa
    • Dostrojenie się do drugiej osoby – poziom werbalny i niewerbalny
    • Pytania – rodzaje i funkcje pytań
    • Doskonalenie umiejętności zadawania odpowiednich pytań –  ze szczególnym uwzględnieniem pytań trudnych
    • Wyrażanie intencji jako sposób budowania kontaktu z ludźmi
  • Wyrażanie własnego zdania bez osłabiania relacji w zespole:
    • Argumentacja, udowadnianie, czy prezentowanie? – ćwiczenia praktyczne
  • Informacja zwrotna
    • Cechy dobrej informacji zwrotnej i jej funkcje
    • Ćwiczenia praktyczne - informacja zwrotna w sytuacjach zawodowych

5. Komunikacja emocji – aspekt budowania relacji

  • Siła emocji
  • Komunikaty typu „ty” i komunikaty typu „ja”
  • Rozmowa o emocjach własnych
  • Ćwiczenia indywidualne: komunikaty typu „ja”
  • Przyjmowanie emocji drugiej osoby – wykorzystanie odzwierciedlania

6. Podsumowanie szkolenia:

  • Mój indywidualny plan działania - ćwiczenie

 

 

Szkolenie prowadzi:
Adrianna Zbińska

Trener i praktyk. Ukończyła zarządzanie oraz prawo na Uniwersytecie Wrocławskim, a także studia podyplomowe pedagogiczne na Uniwersytecie Zielonogórskim. Wieloletni menedżer, kierujący spółką i wieloma projektami.


W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia). Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

 


 


 

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich>>> Głównym celem szkolenia jest zaopatrzenie trenerów biznesu w narzędzia i metody (...)

Formy prowadzenia działalności gospodarczej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami., Szkolenie Interpersonalne, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, podejmowanie decyzji, . otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.