Serdecznie zapraszamy na naszą stronę interentową:
SZKOLENIE ON-LINE: Profesjonalna Asystentka Zarządu / Sekretarka>>>
Asystentka Zarządu powinna być świetnym organizatorem, strategiem i doskonale radzić sobie w nieoczekiwanych sytuacjach. W większości firm Asystentka Zarządu jest pierwszą osobą, z którą styka się klient, więc od jej profesjonalizmu w znacznym stopniu, zależy wizerunek firmy. Praca na stanowisku asystentki wiąże się przede wszystkim ze wspieraniem pracy całego zespołu, bądź poszczególnych działów przedsiębiorstwa, dlatego też ważna jest umiejętność skutecznej komunikacji, co również jest przedmiotem szkolenia.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności i kompetencji zawodowych Asystentki Zarządu, pod względem oczekiwań osób zarządzających firmą.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
Wzmocnić swoje kompetencje w zarządzaniu sekretariatem.
Poznać zasady savoir – vivre biznesowego w pracy sekretariatu.
Zwiększyć skuteczność w komunikowaniu się z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
Udoskonalić formy efektywnej komunikacji telefonicznej.
Szkolenie polecmay dla:
Metodologia prowadzenia szkolenia:
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów popartych krótkimi mini-wykładami, podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań. Szkolenie nastawione jest na naukę w praktyce.
Program szkolenia:
MODUŁ I. FUNKCJA INFORMACYJNA I REPREZENTACYJNA SEKRETARIATU W FIRMIE
Sekretariat jako źródło informacji w Firmie - wyzwania, które się z tym wiążą dla sprawnego przepływu informacji
Funkcja reprezentacyjna sekretariatu (etykieta biznesowa vs. etykieta towarzyska)
Sekretariat - wizerunek Firmy, jak profesjonalnie zaprezentować siebie, przełożonego i Firmę?
Pierwsze wrażenie - moje biuro świadczy o mnie i ułatwia mi pracę
Elegancja w miejscu pracy - ogólne zasady stylizacji (kolorystyka i charakter ubioru, makijaż)
Klient zewnętrzny i Klient wewnętrzny Firmy - standardy obsługi i komunikacji. Sztuka przyjmowania Klientów i współpracowników
MODUŁ II. DBAŁOŚĆ O WIZERUNEK FIRMY
System identyfikacji wizualnej
Logo. Strona internetowa
Dbałość o wizerunek firmy w internecie
Działania informacyjne i public relations w praktyce firmy
Działania wizerunkowe w sytuacji kryzysowej
Wizerunek w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu
MODUŁ III. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W PRACY SEKRETARIATU
Psychologia komunikacji interpersonalnej - różne style, różne potrzeby
Jak reagować na style innych osób w celu wyboru adekwatnych form komunikacyjnych
Komunikacja z przełożonym - jak zadbać o komunikację dopasowując się do jego stylu pracy i osobowości
Komunikacja asertywna w sytuacjach trudnych – rola postawy i konsekwencji działania
Zarządzanie emocjami i panowanie nad stresem w sytuacjach trudnych
Trening z wykorzystaniem przykładowych sytuacji z życia zawodowego Uczestników
MODUŁ IV. SPOTKANIA I NARADY SŁUŻBOWE I POSIEDZENIA ZARZĄDU
Przygotowanie zaproszeń, materiałów, raportów
Przygotowanie harmonogramu spotkania
Przygotowanie sali i jej wyposażenia
Tworzenie biznesowych prezentacji multimedialnych Power Point
Korzystanie z szablonów
Dostosowywanie treści prezentacji do odbiorców
Optymalizowanie obrazów
Prezentowanie danych na slajdach
Protokołowanie podczas spotkań - jak prowadzić zapis przebiegu posiedzenia i jak przygotować zapis postanowień podjętych na spotkaniu?
MODUŁ V. WYBRANE TECHNIKI EFEKTYWNEGO ZARZĄDZANIA CZASEM I PODNOSZENIA EFEKTYWNOŚCI OSOBISTEJ
Macierz Eisenhowera - umiejętność rozpoznawania zadań pilnych, nie pilnych, ważnych i nieważnych oraz wykorzystanie tej wiedzy do planowania czasu
Zasada Pareto, analiza ABC - zarządzanie priorytetami
Własne możliwości i ograniczenia - krzywa REFA, dobowy rytm wydajności, organizacja dnia
Eliminacja zagrożeń efektywnej organizacji czasu - prokrastynacja, prawo Parkinsona
Planowanie zadań własnych i przełożonego
Przygotowanie podróży przełożonego
MODUŁ VI. KOMUNIKACJA TELEFONICZNA I E-MAILOWA
Zasady prowadzenia efektywnej rozmowy telefonicznej
Budowanie profesjonalnego wizerunku przez telefon
Telefoniczne załatwianie spraw/odbieranie i przekazywanie informacji
Radzenie sobie w trudnych sytuacjach podczas rozmów telefonicznych
Trening z wykorzystaniem przykładowych sytuacji z życia zawodowego Uczestników
Tworzenie profesjonalne korespondencji e-mailowej
Etykieta w korespondencji e-mailowej
MODUŁ VII. SAVOIR- VIVRE I WIZERUNEK OSOBISTY W BIZNESIE
Zastosowanie protokołu dyplomatycznego w biznesie (zasady procedencji)
Prezentacja, przedstawianie, tytułowanie podczas spotkań
Wręczanie i przyjmowanie wizytówek
Przejazdy służbowe - hierarchia miejsc w samochodzie
Wręczanie kwiatów i prezentów
Rodzaje i formy przyjęć biznesowych
Profesjonalne zaproszenie. Skróty na zaproszeniach
Mowa ciała w pracy
Dress code - ubiór biznesowy jako element budowy wizerunku
Agnieszka Nowicka-Przyborska
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
I dzień:
II dzień:
Szkolenie dzieli się na 1,5-godzinne sesje, po każdej sesji przewidziana jest 5-minutowa przerwa. Każdego dnia szkolenia przewidziana jest jedna min. 45-minutowa przerwa.
W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:
FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki naAVENHANSEN Sp. z o.o.Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji... |
|
Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacjeAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi. |
|
Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymiAVENHANSEN Sp. z o.o.Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...) |
|
Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.AVENHANSEN Sp. z o.o.Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach. |
|
Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.AVENHANSEN Sp. z o.o.Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre |
|
Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanychAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych |
|
Negocjacje i rozwiązywanie konfliktówAVENHANSEN Sp. z o.o.Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki. |
|
Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowymAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...) |
|
Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskichAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich>>> Głównym celem szkolenia jest zaopatrzenie trenerów biznesu w narzędzia i metody (...) |
|
Formy prowadzenia działalności gospodarczejAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...) |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
SZKOLENIE ON-LINE: Profesjonalna Asystentka Zarządu / Sekretarka, Szkolenie Interpersonalne, Administracja, publiczna, pracownik biurowy, inne, autoprezentacja, efektywna komunikacja, zarządzanie sobą w czasie, . otwarte, e-learning
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.