Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Supply Chain Management – Zarządzanie Łańcuchem Dostaw

  • Termin: 2025-12-08 - 2025-12-09
  • Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
  • Cena netto: 1700.00 zł
  • Cena brutto: 2091.00 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

One Step Up Sp. z o. o.

  • 02-486 Warszawa, Mazowieckie
  • Al. Jerozolimskie 202
  • Telefon: +48 (22) 428 11 11
  • Email: biuro@onestepup.pl
  • www: www.onestepup.pl
Firma szkoleniowa One Step Up Sp. z o. o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Opis i cel szkolenia

Firmy się rozwijają, kompleksowość produkcji rośnie, łańcuchu popytu zmieniają się dynamicznie, a kliencie oczekują coraz krótszych czasów dostaw. Takie środowisko pracy to codzienność dla menadżera łańcucha dostaw, jednak aby osiągnąć w nim sukces własny oraz organizacji nieustannie trzeba poszerzać swoją wiedzę i poznawać dobre praktyki.

Szkolenie „Zarządzanie łańcuchem dostaw”, stworzone zostało w celu omówienia filarów wiedzy o tej dyscyplinie oraz poznania standardów i dobrych praktyk z tego obszaru. Szkolenie oparte jest o standard wiedzy ASCM® (APICS®).

Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę niezbędną do działania we współczesnym świecie dynamicznie zmieniających się łańcuchów popytu i podaży. 

Korzyści dla uczestników;
Ukończenie szkolenia pozwala na zdobycie całościowego spojrzenia na zarządzanie łańcuchem dostaw, poznanie standardów wiedzy z tego obszaru oraz poznanie dobrych praktyk. Wszystkie elementy szkolenia mają praktyczne zastosowanie oraz są poparte praktycznymi przykładam


Metody szkolenia

  • warsztaty
  • wykład
  • ćwiczenia
  • prezentacja multimedialna
  • case study



Program szkolenia


Dzień 1i2

1. Wprowadzenie do Zarządzania łańcuchem dostaw:

  • Podstawowe przepływy w organizacji,
  • Czym są łańcuchu dostaw i jak kształtują organizację,

2. Cel zarządzania łańcuchem dostaw w organizacji:

  • Łańcuch dostaw jako centrum dostarczania wartości w firmie,
  • Łańcuch dostaw jako budowanie relacji z partnerami zewnętrznymi i wewnętrznymi,

3. Funkcja menadżera łańcucha dostaw:

  • Model 3V,
  • Popyt zależny i niezależny,
  • Punkt rozprzężenia zamówienia,

4. Podstawowe środowiska produkcyjne i ich omówienie:

  • Produkcja na zapas,
  • Złożenie na zamówienie,
  • Produkcja na zamówienie,

5. Cykl życia produktu i jego wpływ na łańcuchy wartości w firmie:

  • Model cyklu życia produktu i jego wpływ na środowisko produkcyjne,
  • Zarządzanie zmianą produktową w łańcuchu,

6. Wydajny kontra responsywny łańcuch dostaw:

  • Dwa podstawowe typy łańcuchów,
  • Dopasowanie środowiska produkcyjnego do typu łańcucha,
  • Dyferencjacja łańcuchów dostaw w organizacji,

7. Etapy rozwoju łańcucha dostaw w przedsiębiorstwie:

  • Droga rozwoju łańcucha dostaw w organizacji,
  • Inwestycje w systemy, a rozwój SCM,

8. KPI w SCM:

  • Dobór KPI do środowiska produkcyjnego,
  • Wprowadzenie do modelu SCOR,

9. Hierarchia planowania i kontroli produkcji:

  • Omówienie hierarchii planowania i kontroli produkcji,
  • Priorytety rozwiązywania problemów,

10. IT w zarządzaniu łańcuchem dostaw:

  • Klasy systemów wspomagające zarządzanie łańcuchem dostaw,
  • Aktualne trendy w rozwoju systemów wspierających planowanie,

11. S&OP – początek podróży.

  • Omówienie procesu S&OP,
  • Wejścia i wyjścia procesu,
  • Jak rozpocząć wdrożenie w organizacji,

12. Prognozowanie – jak wyznaczyć strukturę i dobrać metodę:

  • Co prognozować i jak prognozować,

13. Plan produkcji – wstęp do harmonogramowania:

  • Czym jest plan produkcji i plan sprzedaży,
  • Czym jest główny harmonogram produkcji,
  • Planowanie zasobów (materiałów i zdolności) na poziomie głównego harmonogramu,

14. SCM w świecie post-Covid:

  • VUCA rzeczywistość i jej wpływ na zarządzanie łańcuchami dostaw.


Zagadnienia z obszarów S&OP, harmonogramowania oraz zarządzania zapasami pogłębiane są w osobnych modułach, tworząc w ten sposób kurs obejmujący swoją rozpiętością ramy hierarchii planowania i kontroli produkcji.

 

  • Poznań
  • woj. Wielkopolskie
Termin: 2025-05-08 - 2025-05-09
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1700.00 zł
Termin: 2025-10-09 - 2025-10-10
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1700.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Skuteczne negocjacje zakupowe
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkoleniaSzkolenie ma na celu rozwój kompetencji negocjacyjnych, ze szczególnym naciskiem na negocjacje zakupowe w kierunku dostawców. Przede wszystkim umiejętności twarde, analityczne (...)

Narzędzia doskonalenia produkcji
One Step Up Sp. z o. o.

Wstęp: W ostatnich dekadach bardzo popularne stało się pojęcie tzw. „szczupłego wytwarzania”, czyli Lean Manufacturing. Jego podstawą jest system produkcyjny Toyoty – TPS, lecz obecna forma Lean Manufacturing (...)

Sales and Operations Planning (S&OP) – planowanie operacji i sprzedaży
One Step Up Sp. z o. o.

S&OP to zintegrowany proces planowania popytu oraz podaży firmy, wspierający osiągnięcie celów strategicznych, finansowych, rynkowych i operacyjnych

Supply Chain Management – Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkoleniaFirmy się rozwijają, kompleksowość produkcji rośnie, łańcuchu popytu zmieniają się dynamicznie, a kliencie oczekują coraz krótszych czasów dostaw. Takie środowisko pracy to codzienność (...)

Planowanie, harmonogramowanie i sterowanie produkcją
One Step Up Sp. z o. o.

Szczegółowy opis na stronie (skopiuj i wklej link do przeglądarki):https://onestepup.pl/szkolenie/planowanie-harmonogramowanie-i-sterowanie-produkcjaOpis i cel szkoleniaSpecjaliści i menadżerowie zajmujący (...)

Gospodarka magazynowa w nowoczesnym przedsiębiorstwie
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkolenia W procesach każdej organizacji pojawiają się zapasy – które trzeba przyjąć, składować, przygotować do wydania a wreszcie wydać. Gospodarka magazynowa jest jednym z podstawowych (...)

Zarządzanie zapasami w przedsiębiorstwie
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkoleniaZapasy są dla każdej organizacji wyborem i koniecznością jednocześnie, wiedza o potrzebie posiadania zapasów jest powszechna. Nie wszystkie organizacje wykorzystują w pełni potencjał (...)

Category Management – Zarządzanie Kategorią Zakupową
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkoleniaJaką wartość dla Twojej firmy generuje kategoria, którą zarządzasz?  W jaki sposób mierzysz wartość jaką realizujesz dla firmy? To pytania, na które bardzo często szuka odpowiedzi (...)

Zarządzanie zakupami i logistyką
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkolenia Pierwsza część szkolenia zarządzania zakupami i logistyką skierowana jest do wewnątrz organizacji. Szkolenie kompetencji twardych, zawiera bardzo dużo narzędzi skonfigurowanych (...)

Onboarding – jak zaprojektować i wdrożyć proces skutecznej adaptacji nowego Pracownika
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie sposobów skutecznego wdrożenia nowego Pracownika do Firmy, aby stał się on efektywnym członkiem zespołu.Szkolenie jest dedykowane Pracownikom HR oraz (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Supply Chain Management – Zarządzanie Łańcuchem Dostaw, Szkolenie Produkcja, Logistyka, transport, spedycja, planowanie, zarządzanie, logistyka, zakupy, Poznań. otwarte

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.