Opis i cel szkolenia
Firmy się rozwijają, kompleksowość produkcji rośnie, łańcuchu popytu zmieniają się dynamicznie, a kliencie oczekują coraz krótszych czasów dostaw. Takie środowisko pracy to codzienność dla menadżera łańcucha dostaw, jednak aby osiągnąć w nim sukces własny oraz organizacji nieustannie trzeba poszerzać swoją wiedzę i poznawać dobre praktyki.
Szkolenie „Zarządzanie łańcuchem dostaw”, stworzone zostało w celu omówienia filarów wiedzy o tej dyscyplinie oraz poznania standardów i dobrych praktyk z tego obszaru. Szkolenie oparte jest o standard wiedzy ASCM® (APICS®).
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę niezbędną do działania we współczesnym świecie dynamicznie zmieniających się łańcuchów popytu i podaży.
Korzyści dla uczestników;
Ukończenie szkolenia pozwala na zdobycie całościowego spojrzenia na zarządzanie łańcuchem dostaw, poznanie standardów wiedzy z tego obszaru oraz poznanie dobrych praktyk. Wszystkie elementy szkolenia mają praktyczne zastosowanie oraz są poparte praktycznymi przykładam
Metody szkolenia
Program szkolenia
Dzień 1i2
1. Wprowadzenie do Zarządzania łańcuchem dostaw:
2. Cel zarządzania łańcuchem dostaw w organizacji:
3. Funkcja menadżera łańcucha dostaw:
4. Podstawowe środowiska produkcyjne i ich omówienie:
5. Cykl życia produktu i jego wpływ na łańcuchy wartości w firmie:
6. Wydajny kontra responsywny łańcuch dostaw:
7. Etapy rozwoju łańcucha dostaw w przedsiębiorstwie:
8. KPI w SCM:
9. Hierarchia planowania i kontroli produkcji:
10. IT w zarządzaniu łańcuchem dostaw:
11. S&OP – początek podróży.
12. Prognozowanie – jak wyznaczyć strukturę i dobrać metodę:
13. Plan produkcji – wstęp do harmonogramowania:
14. SCM w świecie post-Covid:
Zagadnienia z obszarów S&OP, harmonogramowania oraz zarządzania zapasami pogłębiane są w osobnych modułach, tworząc w ten sposób kurs obejmujący swoją rozpiętością ramy hierarchii planowania i kontroli produkcji.
Skuteczne negocjacje zakupoweOne Step Up Sp. z o. o.Opis i cel szkoleniaSzkolenie ma na celu rozwój kompetencji negocjacyjnych, ze szczególnym naciskiem na negocjacje zakupowe w kierunku dostawców. Przede wszystkim umiejętności twarde, analityczne (...) |
|
Narzędzia doskonalenia produkcjiOne Step Up Sp. z o. o.Wstęp: W ostatnich dekadach bardzo popularne stało się pojęcie tzw. „szczupłego wytwarzania”, czyli Lean Manufacturing. Jego podstawą jest system produkcyjny Toyoty – TPS, lecz obecna forma Lean Manufacturing (...) |
|
Sales and Operations Planning (S&OP) – planowanie operacji i sprzedażyOne Step Up Sp. z o. o.S&OP to zintegrowany proces planowania popytu oraz podaży firmy, wspierający osiągnięcie celów strategicznych, finansowych, rynkowych i operacyjnych |
|
Supply Chain Management – Zarządzanie Łańcuchem DostawOne Step Up Sp. z o. o.Opis i cel szkoleniaFirmy się rozwijają, kompleksowość produkcji rośnie, łańcuchu popytu zmieniają się dynamicznie, a kliencie oczekują coraz krótszych czasów dostaw. Takie środowisko pracy to codzienność (...) |
|
Planowanie, harmonogramowanie i sterowanie produkcjąOne Step Up Sp. z o. o.Szczegółowy opis na stronie (skopiuj i wklej link do przeglądarki):https://onestepup.pl/szkolenie/planowanie-harmonogramowanie-i-sterowanie-produkcjaOpis i cel szkoleniaSpecjaliści i menadżerowie zajmujący (...) |
|
Gospodarka magazynowa w nowoczesnym przedsiębiorstwieOne Step Up Sp. z o. o.Opis i cel szkolenia W procesach każdej organizacji pojawiają się zapasy – które trzeba przyjąć, składować, przygotować do wydania a wreszcie wydać. Gospodarka magazynowa jest jednym z podstawowych (...) |
|
Zarządzanie zapasami w przedsiębiorstwieOne Step Up Sp. z o. o.Opis i cel szkoleniaZapasy są dla każdej organizacji wyborem i koniecznością jednocześnie, wiedza o potrzebie posiadania zapasów jest powszechna. Nie wszystkie organizacje wykorzystują w pełni potencjał (...) |
|
Category Management – Zarządzanie Kategorią ZakupowąOne Step Up Sp. z o. o.Opis i cel szkoleniaJaką wartość dla Twojej firmy generuje kategoria, którą zarządzasz? W jaki sposób mierzysz wartość jaką realizujesz dla firmy? To pytania, na które bardzo często szuka odpowiedzi (...) |
|
Zarządzanie zakupami i logistykąOne Step Up Sp. z o. o.Opis i cel szkolenia Pierwsza część szkolenia zarządzania zakupami i logistyką skierowana jest do wewnątrz organizacji. Szkolenie kompetencji twardych, zawiera bardzo dużo narzędzi skonfigurowanych (...) |
|
Onboarding – jak zaprojektować i wdrożyć proces skutecznej adaptacji nowego PracownikaOne Step Up Sp. z o. o.Opis i cel szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie sposobów skutecznego wdrożenia nowego Pracownika do Firmy, aby stał się on efektywnym członkiem zespołu.Szkolenie jest dedykowane Pracownikom HR oraz (...) |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Supply Chain Management – Zarządzanie Łańcuchem Dostaw, Szkolenie Produkcja, Logistyka, transport, spedycja, planowanie, zarządzanie, logistyka, zakupy, Poznań. otwarte
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.