Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Savoir vivre w pracy menedżera, czyli zasady budowania relacji w biznesie

  • Termin: 2025-05-12 - 2025-05-12
  • Lokacja: online, Mazowieckie
  • Cena netto: 900.00 zł
  • Cena brutto: 1107.00 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

  • 04-501 Warszawa, Mazowieckie
  • Płowiecka 3/18
  • Telefon: 22 299 77 07; 506 615 516
  • Email: szkolenia@wikconsulting.pl
  • www: www.wikconsulting.pl
Firma szkoleniowa WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Celem głównym szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi zasadami savoir-vivre obowiązujących w życiu codziennym i w pracy, a w szczególności:
• budowanie wizerunku firmy, w tym dress code (typy strojów i zasady ich doboru),
• precedencja - zasady ustalania pierwszeństwa w firmie i organizacji,
• etykieta – zasady dobrego i umiejętnego zachowania w życiu codziennym i zawodowym,
• bilety wizytowe i zaproszenia – zasady stosowania zgodne z etykietą biznesową,
• telefoniczny savoir-vivre i jego stosowanie w pracy,
• mail firmowy jako korespondencja organizacyjna,
• przyjmowanie gości zagranicznych i kontakty z przedstawicielami zagranicznymi,
• organizacja przyjęć (typy przyjęć, rozsadzanie przy stole, dobór, sposób jedzenia, itp.),
• czyhające gafy, czyli jak radzić sobie w różnych trudnych sytuacjach?
• różne aspekty etykiety biznesowej w wymiarze międzykulturowym.

Metody prowadzenia szkolenia:
Szkolenie prowadzone będzie z zastosowaniem teorii doświadczalnego uczenia się osób dorosłych Dawida A. Kolba, pozwalającego zaangażować w istotny sposób wszystkich uczestników szkolenia w niezależnie od ich preferencji nauczania. Dzięki temu szkolenie będzie dynamiczne, prowadzone metodami aktywującymi samych uczestników z rozbudowanymi elementami treningu umiejętnościowego.
Podczas szkolenia zostaną użyte takie metody szkoleniowe jak: prezentacja trenerska, mini-wykład, dyskusja moderowana, karty ćwiczeń, opisy przypadków (case method), ćwiczenia w grupach zadaniowych, analiza nagrań i zdjęć.

Program szkolenia:
MODUŁ 1: Normy postępowania – wstęp do etykiety biznesu
• Normy regulujące nasze postępowanie, ich miejsce w etykiecie.
• Charakterystyka norm moralnych, obyczajowych i prawnych.
• Wykorzystanie elementów protokołu dyplomatycznego w pracach firmy.

MODUŁ 2: Kody strojów, budowanie wizerunku kompetentnego reprezentanta firmy
• Pierwsze wrażenie, a budowanie własnego wizerunku i wizerunku firmy - organizacji.
• Zachowanie czy wygląd – co bardziej ważne w sytuacjach służbowych?
• Charakterystyka ubiorów wg zasad dress code – dodatki do stroju i ich znaczenie.

MODUŁ 3: Komunikacja interpersonalna i telefoniczna w etykiecie, mail
• Komunikacja werbalna podczas spotkań biznesowych – zasady small talk.
• Rola komunikacji niewerbalnej w sytuacjach wymagających znajomości etykiety.
• Zasady komunikacji telefonicznej oraz korespondencji z uwzględnieniem zasad savoir-vivre.

MODUŁ 4: Zasada pierwszeństwa i wymiana wizytówek
• Przedstawianie osób wg starszeństwa, płci czy stanowiska?
• Procedencja firmowa i organizacyjna.
• Praktyka w posługiwaniu się wizytówkami w sytuacjach służbowych.

MODUŁ 5: Tytułowanie gości i formy zaproszeń
• Tytuły honorowe, naukowe i służbowe w sytuacjach codziennych i uroczystych.
• Zasady tytułowania w różnych sytuacjach służbowych.
• R.S.V.P., P.M. oraz inne międzynarodowe oznaczenia z zaproszeń.

MODUŁ 6: Etykieta stołu, zasady organizacji przyjęć
• Rodzaje poczęstunków wg protokołu dyplomatycznego.
• Organizacja poczęstunków (dobór miejsca, rodzaj serwisu, menu, diety, inne).
• Serwisy do dyspozycji, czyli w jakiej konwencji organizujemy przyjęcie.

MODUŁ 7: Niuanse w komunikacji i spotkaniach międzykulturowych
• Komunikacja niewerbalna – pułapki w używaniu różnych gestów.
• Prezenty i wręczanie kwiatów w różnych kulturach – co można a czego nie można wręczać?
• Dziwne poczęstunki i potrawy – czy można odmówić spożycia jakiegoś dania?

  • online
  • online
  • woj. Mazowieckie

Najnowsze szkolenia:

BUDOWA I ZARZĄDZANIE SYSTEMEM OCEN PRACOWNIKÓW
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Cele szkolenia:•    Poznanie przez uczestników kolejnych faz i zasad ważnych przy ocenianiu pracowników z punktu widzenia praktyki; •    Pokazanie możliwości, jakie daje system ocen kadrze menedżerskiej (...)

OPISY I WARTOŚCIOWANIE STANOWISK PRACY
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Szkolenie pozwala na zZdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie tworzenia opisów stanowisk i doboru metody wartościowania do potrzeb konkretnej organizacji.

ZARZĄDZANIE KOMPETENCJAMI
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Na każdym stanowisku pracy potrzebne są inne kompetencje do osiągania założonych celów i prawidłowej realizacji zadań. Określenie kompetencji ułatwia pracę pracownikom i menedżerom, ponieważ pracownicy wiedzą dokładnie, czego się od nich oczekuje

Badania ilościowe i jakościowe – projektowanie badań, analiza danych i raportowanie
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi oraz zawansowanymi zasadami organizacji badań społecznych, w tym ewaluacyjnych. Zaprezentowane zostaną metody badawcze (ilościowe oraz jakościowe)

Prace szczególnie niebezpieczne, odpowiedzialność osób kierujących pracownikami w zakresie organizow
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Program szkolenia:I.    Prace szczególnie niebezpieczne.a.    Przepisy wprowadzające wymóg wskazywania w zakładach pracy prac szczególnie niebezpiecznych (obligatoryjne i fakultatywne)b.    Ogólny podział (...)

SIP Społeczny Inspektor Pracy
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

1. Społeczna Inspekcja Pracy (SIP)•    ustawowy cel działania SIP•    struktura organizacyjna SIP w zakładzie pracy2.Zadania SIP•    uprawnienia SIP-owców•    zasady wyboru•    rola związku zawodowego (...)

Savoir vivre w pracy menedżera, czyli zasady budowania relacji w biznesie
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Celem głównym szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi zasadami savoir-vivre obowiązujących w życiu codziennym i w pracy

Dostęp i odmowa dostępu do informacji publicznej
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Szkolenie z zakresu dostępu do informacji publicznej, z uwzględnieniem procedury rozpatrywania i identyfikowania wniosków o dostęp do informacji publicznej, sposobu redagowania aktów prawnych oraz techniczno-materialnych w ramach udzielania dostępu

Kodeks Postępowania Administracyjnego KPA
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Szkolenie z procedury administracyjnej, z uwzględnieniem redagowania aktów administracyjnych. Podczas szkolenia omówimy postępowanie administracyjne wraz z postępowaniem odwoławczym i najtrudniejsze zagadnienia związane z KPA.

Aspekty prawne współpracy ze związkami zawodowymi-najnowsze zmiany
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Szkolenie to jest odpowiedzią na najczęściej pojawiające się pytania i problemy związane z relacjami ze związkami zawodowymi. Doświadczony ekspert i praktyk pokaże, jak kształtować pożądane relacje ze związkami zawodowymi, jak stosować i interpretowa

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Savoir vivre w pracy menedżera, czyli zasady budowania relacji w biznesie, Szkolenie Menedżerskie, Interpersonalne, autoprezentacja, wystąpienia publiczne, wywieranie wpływu, interpersonalne, inne, stres mendżerski, online. otwarte

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.