Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Savoir vivre w pracy menedżera, czyli zasady budowania relacji w biznesie

  • Termin: 2024-05-20 - 2024-05-20
  • Lokacja: online, Mazowieckie
  • Cena netto: 900.00 zł
  • Cena brutto: 1107.00 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

  • 04-501 Warszawa, Mazowieckie
  • Płowiecka 3/18
  • Telefon: 22 299 77 07; 506 615 516
  • Email: szkolenia@wikconsulting.pl
  • www: www.wikconsulting.pl
Firma szkoleniowa WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Celem głównym szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi zasadami savoir-vivre obowiązujących w życiu codziennym i w pracy, a w szczególności:
• budowanie wizerunku firmy, w tym dress code (typy strojów i zasady ich doboru),
• precedencja - zasady ustalania pierwszeństwa w firmie i organizacji,
• etykieta – zasady dobrego i umiejętnego zachowania w życiu codziennym i zawodowym,
• bilety wizytowe i zaproszenia – zasady stosowania zgodne z etykietą biznesową,
• telefoniczny savoir-vivre i jego stosowanie w pracy,
• mail firmowy jako korespondencja organizacyjna,
• przyjmowanie gości zagranicznych i kontakty z przedstawicielami zagranicznymi,
• organizacja przyjęć (typy przyjęć, rozsadzanie przy stole, dobór, sposób jedzenia, itp.),
• czyhające gafy, czyli jak radzić sobie w różnych trudnych sytuacjach?
• różne aspekty etykiety biznesowej w wymiarze międzykulturowym.

Metody prowadzenia szkolenia:
Szkolenie prowadzone będzie z zastosowaniem teorii doświadczalnego uczenia się osób dorosłych Dawida A. Kolba, pozwalającego zaangażować w istotny sposób wszystkich uczestników szkolenia w niezależnie od ich preferencji nauczania. Dzięki temu szkolenie będzie dynamiczne, prowadzone metodami aktywującymi samych uczestników z rozbudowanymi elementami treningu umiejętnościowego.
Podczas szkolenia zostaną użyte takie metody szkoleniowe jak: prezentacja trenerska, mini-wykład, dyskusja moderowana, karty ćwiczeń, opisy przypadków (case method), ćwiczenia w grupach zadaniowych, analiza nagrań i zdjęć.

Program szkolenia:
MODUŁ 1: Normy postępowania – wstęp do etykiety biznesu
• Normy regulujące nasze postępowanie, ich miejsce w etykiecie.
• Charakterystyka norm moralnych, obyczajowych i prawnych.
• Wykorzystanie elementów protokołu dyplomatycznego w pracach firmy.

MODUŁ 2: Kody strojów, budowanie wizerunku kompetentnego reprezentanta firmy
• Pierwsze wrażenie, a budowanie własnego wizerunku i wizerunku firmy - organizacji.
• Zachowanie czy wygląd – co bardziej ważne w sytuacjach służbowych?
• Charakterystyka ubiorów wg zasad dress code – dodatki do stroju i ich znaczenie.

MODUŁ 3: Komunikacja interpersonalna i telefoniczna w etykiecie, mail
• Komunikacja werbalna podczas spotkań biznesowych – zasady small talk.
• Rola komunikacji niewerbalnej w sytuacjach wymagających znajomości etykiety.
• Zasady komunikacji telefonicznej oraz korespondencji z uwzględnieniem zasad savoir-vivre.

MODUŁ 4: Zasada pierwszeństwa i wymiana wizytówek
• Przedstawianie osób wg starszeństwa, płci czy stanowiska?
• Procedencja firmowa i organizacyjna.
• Praktyka w posługiwaniu się wizytówkami w sytuacjach służbowych.

MODUŁ 5: Tytułowanie gości i formy zaproszeń
• Tytuły honorowe, naukowe i służbowe w sytuacjach codziennych i uroczystych.
• Zasady tytułowania w różnych sytuacjach służbowych.
• R.S.V.P., P.M. oraz inne międzynarodowe oznaczenia z zaproszeń.

MODUŁ 6: Etykieta stołu, zasady organizacji przyjęć
• Rodzaje poczęstunków wg protokołu dyplomatycznego.
• Organizacja poczęstunków (dobór miejsca, rodzaj serwisu, menu, diety, inne).
• Serwisy do dyspozycji, czyli w jakiej konwencji organizujemy przyjęcie.

MODUŁ 7: Niuanse w komunikacji i spotkaniach międzykulturowych
• Komunikacja niewerbalna – pułapki w używaniu różnych gestów.
• Prezenty i wręczanie kwiatów w różnych kulturach – co można a czego nie można wręczać?
• Dziwne poczęstunki i potrawy – czy można odmówić spożycia jakiegoś dania?

  • online
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2024-03-14 - 2024-03-14
Lokacja: online, Mazowieckie
Cena: 900.00 zł
Termin: 2024-07-03 - 2024-07-03
Lokacja: online, Mazowieckie
Cena: 900.00 zł
Termin: 2024-09-23 - 2024-09-23
Lokacja: online, Mazowieckie
Cena: 900.00 zł
Termin: 2024-11-21 - 2024-11-21
Lokacja: online, Mazowieckie
Cena: 900.00 zł

Najnowsze szkolenia:

BUDOWA I ZARZĄDZANIE SYSTEMEM OCEN PRACOWNIKÓW
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Cele szkolenia:•    Poznanie przez uczestników kolejnych faz i zasad ważnych przy ocenianiu pracowników z punktu widzenia praktyki; •    Pokazanie możliwości, jakie daje system ocen kadrze menedżerskiej (...)

OPISY I WARTOŚCIOWANIE STANOWISK PRACY
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Szkolenie pozwala na zZdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie tworzenia opisów stanowisk i doboru metody wartościowania do potrzeb konkretnej organizacji.

ZARZĄDZANIE KOMPETENCJAMI
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Na każdym stanowisku pracy potrzebne są inne kompetencje do osiągania założonych celów i prawidłowej realizacji zadań. Określenie kompetencji ułatwia pracę pracownikom i menedżerom, ponieważ pracownicy wiedzą dokładnie, czego się od nich oczekuje

Agencja zatrudnienia – jak założyć, rozwijać i unikać błędów
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Jak założyć Agencję pracy tymczasowej, rozwijać firmę i nie popełniać błędów. Na co zwrócić uwagę z punktu widzenia przepisów prawa. Szkolenie stanowi esencję informacji podanych w przystępnej formie przez doświadczonego inspektora PIP

CONTROLLING PERSONALNY
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

wiedza na temat stosowanych wskaźników controllingu personalnegoumiejętność doboru wskaźników controllingu personalnego do potrzeb organizacjiumiejętność tworzenia i kontrolowania budżetów wynagrodzeń zasadniczych i całkowitych

Mobbing i dyskryminacja w miejscu pracy – przejawy i przeciwdziałanie
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

poznanie norm prawnych obowiązujących w zakresie dyskryminacji i mobbingu, rodzaje dyskryminacji i ich wpływ na funkcjonowanie pracodawców,rodzaje mobbingu, sposoby przeciwdziałania i eliminowania zachowań mobbingowych, odpowiedzialność organizacji

Badania ilościowe i jakościowe – projektowanie badań, analiza danych i raportowanie
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi oraz zawansowanymi zasadami organizacji badań społecznych, w tym ewaluacyjnych. Zaprezentowane zostaną metody badawcze (ilościowe oraz jakościowe)

Skargi, wnioski i petycje według najnowszych przepisów
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

omówienie zasad rozpatrywania petycji zgodnie z ustawą o petycjach, która weszła w życie 6 września 2015 r.,omówienie procedury rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków zgodnie ze znowelizowanymi przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego

Tworzenie systemów wynagradzania
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Praca warsztatowa w obszarze tworzenia i wdrożenia systemów wynagrodzeń w organizacji poprzez przygotowanie uczestników do procesu planowania, organizowania, wdrażania systemu wynagrodzeń lub udoskonalenie umiejętności w tym zakresie.

Tworzenie oficjalnej korespondencji biznesowej i urzędowej
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Szkolenie ma za zadanie przybliżyć uczestnikom zasady tworzenia pism zgodnie ze schematami funkcjonującymi w Polsce a także zgodnie z uzusem językowym oraz zasadami języka polskiego. Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z regułami redagowania p

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Savoir vivre w pracy menedżera, czyli zasady budowania relacji w biznesie, Szkolenie Menedżerskie, Interpersonalne, autoprezentacja, wystąpienia publiczne, wywieranie wpływu, interpersonalne, inne, stres mendżerski, online. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.