Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Pierwsze kroki menadżera – jak zacząć zarządzać ludźmi

  • Termin: 2024-09-19 - 2024-09-20
  • Lokacja: Kraków, Małopolskie
  • Cena netto: 1600.00 zł
  • Cena brutto: 1968.00 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

One Step Up Sp. z o. o.

  • 02-486 Warszawa, Mazowieckie
  • Al. Jerozolimskie 202
  • Telefon: +48 (22) 428 11 11
  • Email: biuro@onestepup.pl
  • www: www.onestepup.pl
Firma szkoleniowa One Step Up Sp. z o. o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Opis i cel szkolenia

Zarządzanie zespołem to wymagające ciągłego rozwoju, a przy tym dużej odpowiedzialności i odwagi zadanie. Żeby zostać dobrym menedżerem, trzeba nie tylko chcieć pełnić tę role, ale też należy być gotowym na czasem zaskakujące, a czasem trudne wyzwania jakie ona stawia w codziennej pracy. Menadżer ma wpływ na kulturę pracy w zespole, na poziom zaangażowania pracowników i na ich rozwój, na wartości panujące w zespole, wreszcie na organizacje pracy i jej planowanie. Obszarów wpływu menadżera jest dużo więcej, dlatego tak ważne jest, aby się jak najlepiej przygotować do tej roli i by wypełniać ją potwierdzając słuszność decyzji o awansie.

Cele szkolenia:

  • przygotowanie do pracy na stanowisku menadżera, uświadomienie sobie własnego potencjału do pełnienia tej roli oraz możliwych słabości
  • zidentyfikowanie kompetencji kierowniczych potrzebnych do efektywnego zarządzania zespołami pracowniczymi – funkcje, role i zadania kierownika;
  • pogłębianie wiedzy na temat doboru modelu kierowania w odniesieniu etapu rozwoju pracownika oraz jego zaangażowania, czyli zarządzanie sytuacyjne;
  • poznanie i zrozumienie wagi czynników determinujących proces motywacyjny, motywacja do rozwoju, do realizacji celów – jak nie demotywować pracowników i jak ich motywować;
  • motywowanie pozafinansowe – doskonalenie umiejętności doboru odpowiednich narzędzi motywowania w zależności od etapu rozwoju pracownika, sytuacji wewnątrz zespołu pracowników;
  • poznanie podstawowych zasad delegowania zadań i organizacji pracy zespołu oraz zasad egzekwowania zadań zleconych pracownikom;
  • poznanie zasad, metod i technik planowania pracy własnej i zespołu,
  • rozwijanie umiejętności jasnego, jednoznacznego, opartego na faktach i wiarygodnego wyrażania oczekiwań i opinii – feedback – czyli udzielanie skutecznych informacji zwrotnych
  • poznanie i zrozumienie dysfunkcji pracy zespołu – jak menadżer może je eliminować poprzez sprawne zarządzanie.

Korzyści dla uczestników

Uczestnicy po tym szkoleniu:

  • Zrozumieją na czym polega rola menedżera, poznają swój potencjał do jej pełnienia i dowiedzą się jak mogą pracować nad ewentualnymi słabościami
  • Wyjdą z wiedzą na temat tego jak pracować nad motywowaniem i zaangażowaniem pracowników z wyłączeniem premii czy nagród pieniężnych
  • Będą znali zasady budowania autorytetu
  • Poznają praktyczne i do natychmiastowego zastosowania zasady i metody pracy menedżera
  • Zbudują mapę swojego zespołu i nauczą się jak na co dzień stosować to praktyczne narzędzie
  • Poznają style zarządzania i zdiagnozują swój własny, naturalny styl pracy z zespołem podwładnych pracowników
  • Zrozumieją na czym polegają blaski i cienie pracy na stanowisku menedżera, a jednocześnie przygotują się do tego, by móc obie strony medalu wykorzystywać w codziennej pracy konstruktywnie
  • Wzmocnią się i zmotywują do realizacji zadań na nowej ścieżce zawodowej.

Metody szkolenia

To aktywny i dynamiczny warsztat w całości oparty na zadaniach praktycznych, symulacjach, studiach przypadków, dyskusjach i kwestionariuszach wymagających i wymuszających interakcje i współdziałanie wśród uczestników szkolenia. To tworzenie sytuacji indywidualnych i grupowych praktycznie wprowadzających w poszczególne obszary i wiedzy na temat pełnienia roli menadżera, ze szczególnym uwzględnieniem pierwszego etapu pracy po awansie na stanowisko menedżerskie.

Program szkolenia
Dzień 1

1. Wprowadzenie:

  • powitanie, przedstawienie uczestników, zasady i cele szkolenia, oczekiwania Uczestników

2. Awans i co dalej - co warto wiedzieć na początek

  • rola i zadania lidera
  • kluczowe funkcje kierownika
  • nastawienie na cel i na ludzi?
  • wartości firmy jako busola dla nowego menadżera.
  • zasady, oczekiwania, możliwości - „expose szefa”
  • zarządzać czy przewodzić – w czym tkwi różnica.

3. Budowanie autorytetu – menadżer jako wzór moralny i merytoryczny w zespole:

  • „wczoraj kolega dziś przełożony” – jak rozmawiać z podwładnymi którzy nas lekceważą
  • inteligencja społeczna czyli… zdolność komunikacji i wpływania na innych ludzi,
  • jak lider buduje i niszczy swój autorytet w zespole
  • jak przekazać niepopularne polecenia

4. Motywowanie pozafinansowe początkującego menadżera

  • co zrobić, by nie demotywować pracowników – wszystko o czym nie wiedzą nawet doświadczeni menadżerowie
  • co wzbudza zaangażowanie pracowników w zadania – dysfunkcje pracy zespołowej
  • wartości organizacji, a wartości poszczególnych pracowników- wartości jako cele działań motywacyjnych,
  • mity i fakty na temat motywowania – obserwacje, których możesz dokonywać sam/a,
  • „Kij i marchewka” – kiedy i gdzie sprawdza się kara i nagroda – zasady nagradzania i karania,
  • co konkretnie motywuje każdego z pracowników – opracowanie listy motywatorów dla poszczególnych członków zespołu,

5. Styl zarządzania menadżera - czego należy uczyć się od początku kariery menadżera

  • styl zarządzania dostosowany do dojrzałości zawodowej pracownika
  • styl zarządzania a poziom rozwoju (dojrzałości) zespołu,
  • autoanaliza stylu zarządzania,
  • mapa zespołu –praca na realnych sytuacjach z zespołów podległych kierownikom .

6. Delegowanie zadań i kontrola ich wykonania:

  • co to jest delegowanie zadań?
  • Sześć poziomów delegowania – kiedy, komu i jak delegować zadania
  • „stawianie granic” technika wdrażania konsekwencji- jak się umawiać na zadania a potem je egzekwować?
  • krótkie polecenie czy dłuższa rozmowa?
  • błędy w delegowaniu zadań.

7. Komunikacja menadżera

  • jak przekazywać konstruktywną i korygującą informację zwrotną
  • modele i zasady w przekazywaniu informacji zwrotnej,
  • dzielenie się wiedzą i informacjami w zespole – komunikacja w zespole podległych pracowników
  • jak reagować podczas trudnych rozmów z pracownikami
  • style funkcjonowania społecznego, jak w zależności od tego, komunikować się z pracownikami.

8. Podsumowanie i wnioski:

  • Indywidualne PDW – Plan Działań Wdrożeniowych,
  • Zakończenie szkolenia.
  • Kraków
  • woj. Małopolskie
Termin: 2024-05-20 - 2024-05-21
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 1600.00 zł
Termin: 2024-11-18 - 2024-11-19
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1600.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Status AEO – uproszczenia formalności celnych oraz bezpieczeństwo w międzynarodowym łańcuchu dostaw
One Step Up Sp. z o. o.

Status AEO ma na celu zabezpieczenie międzynarodowego łańcucha dostaw pod względem operacji celnych oraz wymiany handlowej towarów. Posiadanie statusu AEO przez firmę to prestiż znalezienia się wśród grona zweryfikowanych przez organy celne

Sales and Operations Planning (S&OP) – planowanie operacji i sprzedaży
One Step Up Sp. z o. o.

S&OP to zintegrowany proces planowania popytu oraz podaży firmy, wspierający osiągnięcie celów strategicznych, finansowych, rynkowych i operacyjnych

Supply Chain Management – Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkoleniaFirmy się rozwijają, kompleksowość produkcji rośnie, łańcuchu popytu zmieniają się dynamicznie, a kliencie oczekują coraz krótszych czasów dostaw. Takie środowisko pracy to codzienność (...)

Planowanie, harmonogramowanie i sterowanie produkcją
One Step Up Sp. z o. o.

Szczegółowy opis na stronie (skopiuj i wklej link do przeglądarki):https://onestepup.pl/szkolenie/planowanie-harmonogramowanie-i-sterowanie-produkcjaOpis i cel szkoleniaSpecjaliści i menadżerowie zajmujący (...)

Gospodarka magazynowa w nowoczesnym przedsiębiorstwie
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkolenia W procesach każdej organizacji pojawiają się zapasy – które trzeba przyjąć, składować, przygotować do wydania a wreszcie wydać. Gospodarka magazynowa jest jednym z podstawowych (...)

Zarządzanie zapasami w przedsiębiorstwie
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkoleniaZapasy są dla każdej organizacji wyborem i koniecznością jednocześnie, wiedza o potrzebie posiadania zapasów jest powszechna. Nie wszystkie organizacje wykorzystują w pełni potencjał (...)

Category Management – Zarządzanie Kategorią Zakupową
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkoleniaJaką wartość dla Twojej firmy generuje kategoria, którą zarządzasz?  W jaki sposób mierzysz wartość jaką realizujesz dla firmy? To pytania, na które bardzo często szuka odpowiedzi (...)

Onboarding – jak zaprojektować i wdrożyć proces skutecznej adaptacji nowego Pracownika
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie sposobów skutecznego wdrożenia nowego Pracownika do Firmy, aby stał się on efektywnym członkiem zespołu.Szkolenie jest dedykowane Pracownikom HR oraz (...)

HR Project Management – jak sprawnie zarządzać projektami HR
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkoleniaCelem szkolenia jest zdobycie umiejętności skutecznego planowania i realizowania projektów z obszaru HR. Dzięki wykorzystaniu metod aktywnego uczestnictwa (learning by doing) Uczestnicy (...)

Komunikacja międzypokoleniowa czyli efektywne zarządzanie pokoleniami Baby Boomers, X, Y, Z i Alfa
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkoleniaCelem szkolenia jest zdobycie umiejętności skutecznego zarządzania zespołami zróżnicowanymi pokoleniowo, poznanie narzędzi efektywnej komunikacji i współpracy Pracowników poszczególnych (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Pierwsze kroki menadżera – jak zacząć zarządzać ludźmi, Szkolenie Menedżerskie, Biznesowe, zarządzanie zespołem, zarządzanie, Kraków. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.