Zapraszamy na naszą stronę interentową:
Merchandising czyli jak bez kosztów podnieść sprzedaż w punkcie detalicznym czy placówce usługowej >>>
Podczas szkolenia uczestnicy będą mogli poznać praktycznie sposoby planowania przestrzeni sklepowej czy ustawienia produktów na półkach. Na ćwiczeniach tworzone będą planogramy w oparciu o program do planowaniu ekspozycji XSpace. Jeżeli będzie to możliwe, (trener otrzyma dane i raport od uczestników) ćwiczenia będą wzbogacone o praktyczne analizy ekonomiczne analizowania i planowania półki pod kątem rentowności sprzedaży oraz elementów zarządzania kategorią. Możliwe są dodatkowe konsultacje trenera po zakończeniu szkolenia lub wypracowanie na szkoleniu standardu ekspozycji produktów zleceniodawcy do praktycznego wykorzystania.
Cele szkolenia
Szkolenie polecamy dla:
Szkolenie adresowane jest do menedżerów sprzedaży, różnych stopni, właścicieli przedsiębiorstw handlowych, właścicieli sieci punktów sprzedaży detalicznej, doradców klienta pracujących bezpośrednio z odbiorcami detalicznymi, właścicieli lub pracowników pojedynczych punktów lub sieci aptek, sklepów wielobranżowych, sklepów specjalistycznych, zarządzających sprzedażą w sklepach średnio i wielkopowierzchniowych, handlowców i obsługujących bezpośrednio klientów, zarządzających organizacjami dystrybucji i sprzedaży pracowników pionów sprzedaży w przedsiębiorstwach produkcyjnych i wszystkich zamierzających poprawić swoje kompetencje sprzedażowe oraz interesujących się tą tematyka. Polecamy także dla przedstawicieli producentów pragnących zwiększyć sprzedaż swoich produktów we współpracujących z nimi sklepach.
Korzyści dla Uczestników:
Zasadniczą korzyścią jest poznanie podstawowych zasad neuromarketingu oraz marketingu sensorycznego oraz wynikających z tego konsekwencji w zakresie budowania ekspozycji i planowania wizerunku punktu sprzedaży. Dzięki szkoleniu uczestnicy nabędą i udoskonalą umiejętności z zakresu:
Metody pracy, które zastosujemy podczas szolenia:
PROGRAM SZKOLENIA:
MODUŁ I.
Metodyka: mini wykład, prezentacja PPT, dyskusja facylitowana, analiza przypadków /zdjęcia, raporty/, wizyta uczestników w okolicznych punktach sprzedaży celem wykonania raportów merchandisingowych z tych punktów (w razie możliwości i w zależności od grupy), planowanie regałów i symulacja aranżacji powierzchni handlowych.
MODUŁ II.
Metodyka: mini wykład, prezentacja PPT, dyskusja facylitowana, ćwiczenie w grupach, ćwiczenie indywidualne, analiza przypadków, wypracowanie narzędzi, ćwiczenia na prezentacji, ćwiczenia na produktach i zdjęciach uczestników, planowanie półek, przygotowanie planogramów w programie
MODUŁ III.
Metodyka: mini wykład, prezentacja PPT, dyskusja facylitowana, ćwiczenie w grupach, ćwiczenie indywidualne, analiza przypadków, opracowanie narzędzi
Nastawiony na efekt praktyk z dużym doświadczeniem biznesowym w sprzedaży i zarządzaniu operacyjnym.
W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:
• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Certyfikaty ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:
Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
• Smaczne obiady i przerwy kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Jak samodzielnie przeprowadzać badania marketingowe od A do Z w Małych i Średnich PrzedsiębiorstwachAVENHANSEN Sp. z o.o.Uczestnicy zdobędą wiedzę i praktyczne umiejętności samodzielnego prowadzenia badań marketingowych od A do Z: od planowania poprzez przygotowanie i przeprowadzenie projektu, aż po tworzenie raportów badawczych... |
|
Najskuteczniejsze taktyki marketingu internetowegoAVENHANSEN Sp. z o.o.Marketing internetowy podlega szybkim zmianom a nowe trendy przychodzą do Polski coraz szybciej. Szkolenie ma na celu zaznajomienie uczestników z najnowszymi i najskuteczniejszymi trendami w marketingu interaktywnym, którego celem jest ... |
|
Zarządzanie projektami w oparciu o PMI-PMBOKAVENHANSEN Sp. z o.o.Skuteczne zarządzanie projektami stanowi najlepszy sprawdzian efektywności wykorzystania zasobów i osiągania zakładanych celów na konkurencyjnym obszarze biznesu, nowoczesnej administracji czy też forum społecznego działania... |
|
FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki naAVENHANSEN Sp. z o.o.Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji... |
|
Inteligencja finansowa MenedżeraAVENHANSEN Sp. z o.o.Zapraszamy na naszą stronę internetową:Inteligencja finansowa Menedżera »Zarządzanie zmierzające do tworzenia efektywnych ekonomicznie zespołów ... |
|
E-MARKETING – taktyka marketingowa i trendy. Szkolenie dla dużych firm i korporacjiAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenie dla uczestników prowadzących kampanie internetowe lub przygotowujących się do szerszego wykorzystania Internetu... |
|
Budowa wizerunku marki na nowoczesnych rynkach. Szkolenie dla małych i średnich firmAVENHANSEN Sp. z o.o.zkolenie dostarcza wiedzy pozwalającej skutecznie planować wizerunek marki i badać jego oddziaływanie na rynki. Wiedza przekazana podczas szkolenia pozwoli także uniknąć częstych błędów i uaktualnić wiedzę marketingową... |
|
NOWOCZESNY MARKETING. Budowa skutecznych strategii marketingowychAVENHANSEN Sp. z o.o.Firmy małe i średnie dzięki wykorzystaniu wiedzy strategicznej są w stanie konkurować o nowe rynki z dużymi organizacjami... |
|
Budowa zysku firmy z marketingu społecznościowegoAVENHANSEN Sp. z o.o.Jest to unikalne na rynku szkolenie, ponieważ bazuje na ogromnym profesjonalnym doświadczeniu trenera, które obejmuje ponad 10 lat pracy w Polsce i na świecie dla klientów bardzo wielu branż... |
|
Budowa zysku firmy z wizerunku i działań marketingowychAVENHANSEN Sp. z o.o.Jest to unikalne na rynku szkolenie, ponieważ bazuje na ogromnym profesjonalnym doświadczeniu trenera, które obejmuje ponad 10 lat pracy w Polsce i na świecie dla klientów bardzo wielu branż... |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Merchandising czyli jak bez kosztów podnieść sprzedaż w punkcie detalicznym czy placówce usługowej, Szkolenie Sprzedaż, Sprzedaż, Sprzedaż, Interpersonalne, Interpersonalne, Interpersonalne, efektywna komunikacja, efektywna komunikacja, efektywna komunikacja, handlowe, handlowe, handlowe, techniki sprzedaży, techniki sprzedaży, techniki sprzedaży, kreatywność, kreatywność, kreatywność, visual merchandising, visual merchandising, visual merchandising, Gdańsk. otwarte
© 2010 - 2023 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.