Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Menadżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownik

  • Termin: 2022-07-15 - 2022-07-15
  • Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
  • Cena netto: 880.00 830 zł (First Minute -50zł)
  • Cena brutto: 1020.90 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stronę internetową:

Menadżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownikami>>>

 

Budowanie właściwych relacji w zespole, w oparciu o wzajemny szacunek, motywowanie pracowników, kreowanie atmosfery inspirującej do realizacji wyzwań, a nie koncentrowaniu się na rozwiązywaniu jedynie problemów, to główne zadania nowoczesnego szefa. Podczas szkolenia dowiesz się, jak prowadzić efektywny zespół, jak zdobyć szacunek u pracowników, jak ich motywować do działania, jak prowadzić poszczególne typy rozmów.

Dla kogo:

Szkolenie jest dedykowane menedżerom lub przyszłym menedżerom, którzy chcą prowadzić efektywny zespół, w oparciu o najnowsze trendy w zarządzaniu zespołem.

Korzyści ze szkolenia:
    • Uzyskanie wiedzy i umiejętności na temat metod prowadzenia skutecznego zespołu, osiągania założonych celów oraz poprawy relacji międzyludzkich i atmosfery współpracy w środowisku pracy.
    • Doskonalenie umiejętności zarządzania zespołem tak, by wszyscy jego członkowie mogli współpracować ze sobą jak najlepiej, korzystając ze swych talentów i potencjału.

Dzięki temu modułowi uczestnicy będą:
    • Znali podstawy teoretyczne efektywnego prowadzenia zespołu
    • Wiedzieli na jakim etapie rozwoju grupy znajduje się ich własny zespół. Czego potrzebuje by sprawniej funkcjonować.
    • Mieli większe poczucie siły i autorytetu, a także odwagę w otwartym wyrażaniu własnych oczekiwań, podejmowania decyzji.
    • Nabędą umiejętności odpowiedniego komunikowania się z pracownikami: przekazywania standardów pracy, delegowania zadań oraz monitorowania pracowników, prowadzenia różnych typów rozmów z pracownikami.
    • Potrafili prawidłowo formułować konstruktywną krytykę i informację zwrotną,
    • Znali własny styl kierowania. Swoje mocne i słabe strony jako lidera.
    • Umieli motywować pracowników do efektywniejszej pracy.
    • Nabędą umiejętność dystansowania się do trudnych sytuacji, prowadzenia trudnych rozmów w spokojny i kompetentny sposób.

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Szkolenie prowadzone jest w formie aktywnych warsztatów, z udziałem wszystkich uczestników szkolenia poprzez zaangażowanie w:

  • krótkie prezentacje wykładowe
  • ćwiczenia w parach i grupach,
  • praca indywidualna
  • test
  • dyskusja kierowana
  • ćwiczenia indywidualne
  • analizy przypadków
  • odgrywanie ról przez uczestników szkolenia


Struktura zajęć:

  • praca warsztatowa 80% i mini wykłady 20%


Program szkolenia

MODUŁ I. WZROST ZNACZENIA PŁASKICH STRUKTUR W ORGANIZACJACH

  1. Zespoły w nowoczesnej organizacji
  2. Bądź menadżerem, którego sam chciałbyś mieć

 

MODUŁ II. INTELIGENCJA EMOCJONALNA JAKO SKŁADNIK KOMPETENCJI MENADŻERSKICH

  1. Definicja EQ
  2. ABCD emocji
  3. Panowanie i samokontrola nad emocjami
  4. Inteligencja emocjonalna a autorytet

 

MODUŁ III. MENADŻER JAKO PARTNER W ZESPOLE

  1. Jak zmienia się rola postrzegania menadżera?
  2. Jak zdobyć szacunek u pracowników?
  3. Współpraca i partnerstwo jako główna idea kierowania zespołami
  4. Dynamika rozwoju współpracy i diagnoza potencjału własnego zespołu
  • Ćwiczenie: „Mój zespół” - charakterystyka mojego zespołu
  • Ćwiczenie: Analiza przypadku - Jak poprowadzić zespół, aby efektywniej zaczął działać?

 

MODUŁ IV. DELEGOWANIE

  1. Zasady skutecznego delegowania zadań
  2. Stopnie delegowania wg Harvey’a Shermana
  3. Zakres odpowiedzialności w procesie delegowania
  4. Bariery delegowania
  5. Dobowy rytm dnia
  6. Samodzielność i odpowiedzialność pracowników w realizacji zadań

 

MODUŁ V. MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW

  1. W jaki sposób motywować pracowników?
  2. Prawa motywacji
  3. Indywidualizacja w zespole jest konieczna!

 

MODUŁ VI. STYLE KIEROWANIA A POTRZEBY ZESPOŁU

  1. Style kierowania
  2. Analiza własnego stylu kierowania
    • Test
  3. Rozwój pracowników - etapy
    • Analiza przypadku: Umiejętne dopasowanie własnego stylu zarządzania do poziomu rozwoju zespołu/pracownika
    • Czynniki motywacyjne dopasowane do poziomu rozwoju pracowników
  4. Wykorzystanie koncepcji przywództwa sytuacyjnego do motywowania pracowników
    • Analiza przypadku

 

MODUŁ VII. WYZNACZANIE STANDARDÓW PRACY  W ZESPOLE

  1. Ustalenie zasad panujących w zespole - Dlaczego jest potrzebne?
  • Ćwiczenie indywidualne
  1. Czego oczekuję od swoich pracowników? - ćwiczenie
  2. W jaki sposób przedstawić standardy w pracy w zespole?

 

MODUŁ VIII. PSYCHOLOGICZNE NARZĘDZIA KIEROWANIA

  1. Odsłanianie intencji
  2. Zdarta płyta
  3. Formułowanie komunikatów - Komunikat „Ja”
    • Ćwiczenia
  4. Mów pozytywnym językiem, czyli zwracaj uwagę na dobór słów
  5. Ćwiczenia w grupie
  6. Typy rozmów z pracownikami: pochwała, konstruktywna krytyka, Informacja zwrotna – narzędzie niezbędne menedżera

 

MODUŁ IX. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

 

Szkolenie prowadzi:
Adrianna Zbińska

Trener i praktyk. Ukończyła zarządzanie oraz prawo na Uniwersytecie Wrocławskim, a także studia podyplomowe pedagogiczne na Uniwersytecie Zielonogórskim. Wieloletni menedżer, kierujący spółką i wieloma projektami.

 

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Certyfikaty ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

  • Hotel*****Radisson Blu
  • Wrocław
  • woj. Dolnośląskie
Termin: 2022-05-20 - 2022-05-20
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 880.00 780 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Najnowsze szkolenia:

Zastosowanie Modeli Kompetencyjnych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Kompetencje stanowią jeden z kluczowych elementów obecnych, nowoczesnych systemów rozwoju pracowników. Adekwatne do potrzeb organizacji zaplanowanie, ...

Zarządzanie projektami w oparciu o PMI-PMBOK
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Skuteczne zarządzanie projektami stanowi najlepszy sprawdzian efektywności wykorzystania zasobów i osiągania zakładanych celów na konkurencyjnym obszarze biznesu, nowoczesnej administracji czy też forum społecznego działania...

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

DUE DILIGENCE w procesach biznesowych - teoria i praktyka
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest prezentacja procedur składających się na „Due diligence” i praktyczne ukazanie możliwych do wykorzystania zastosowań ...

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Ofensywne techniki sprzedaży
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Ofensywne techniki sprzedaży>>> Cele szkolenia:•             Poznanie zasad odpowiedniego przygotowania do sprzedaży•             Poznanie typologii klienta (...)

Skuteczne negocjacje biznesowe,czyli dlaczego tak trudno jest się nam porozumieć? Praktyczne warszta
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczne negocjacje biznesowe>>> Cel szkolenia: Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności prowadzenia negocjacji. Trener podczas zajęć (...)

Skuteczna sprzedaż w branży motoryzacyjnej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczna sprzedaż w branży motoryzacyjnej>>> Warsztaty dedykowane są handlowcom i doradcom Klienta w salonach i serwisach samochodowych, którzy odpowiadają za (...)

Lean Manufacturing i 5S - nowoczesna produkcja
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Lean Manufacturing i 5S - nowoczesna produkcja>>> Cele szkolenia:Zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu Lean Manufacturing Poznanie narzędzi Lean Manufacturing (...)

Techniki kreatywnego myślenia i tworzenia innowacyjnych rozwiązań
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest rozwijanie kreatywności w zespole. Poruszane zagadnienia będą dotyczyły technik kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Menadżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownik, Szkolenie Menedżerskie, Zarządzanie, zarządzanie, interpersonalne, motywacja, trenerskie, menedżerskie, kierownicze, Wrocław. otwarte, e-learning

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.