Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej – świadome komunikowanie, zarządz

  • Termin: 2024-12-05 - 2024-12-06
  • Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
  • Cena netto: 1580.00 1480 zł (First Minute -100zł)
  • Cena brutto: 1820.40 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stronę internetową:

Komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej – świadome komunikowanie, zarządzanie emocjami i stresem>>>

 

Panowanie nad swoimi emocjami i właściwa komunikacja wspomagają prawidłowe relacje interpersonalne. Inteligencja emocjonalna odpowiada za Twoją umiejętność kontrolowania uczuć i emocji, pozwalając na podejmowanie dojrzałych i rozważnych decyzji opierających się na logice i rozumowaniu. Podczas praktycznych warsztatów poznasz jak istotne jest rozwijanie inteligencji emocjonalnej, jakie zależności panują pomiędzy emocjami, komunikacją i stresem oraz jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych.


Szkolenie polecane jest dla osób, które zainteresowane są doskonaleniem umiejętności związanych z efektywną komunikacją, rozwijaniem swojej inteligencji emocjonalnej i umiejętnością radzeniem sobie ze stresem.

 

Korzyści ze szkolenia

Po szkoleniu Uczestnicy będą:

  • Wiedzieli, na jakie elementy zwrócić uwagę podczas komunikacji
  • Dbali o prosty, czytelny i rzetelny przekaz, występując zarówno w roli nadawcy, jak i odbiorcy
  • Wiedzieli, dlaczego ludzie mają odmienne potrzeby związane z przyswajaniem informacji
  • Rozróżniali typy temperamentu i doceniali różnice
  • Wiedzieli jak radzić sobie z negatywnymi emocjami i jak radzić sobie ze stresem
  • Umieli zadbać o swoje emocje i wpływać pozytywnie na emocje drugiej strony
  • Umieli wyrażać swoje potrzeby oraz cele w sposób, który będzie do przyjęcia dla drugiej strony
  • Umieli prowadzić konstruktywną dyskusję, pamiętając o kilku ważnych narzędziach, takich jak docenianie, dopytywanie, szukanie punktów wspólnych i parafrazowanie
  • Wiedzieli czym naprawdę jest asertywność
  • Znali i umieli stosować kluczowe techniki asertywne
  • Budować swoją postawę asertywną
  • Komunikować się w różnych sytuacjach zawodowych w sposób asertywny.

 

Metody szkoleniowe

Szkolenie ma charakter warsztatowy, silnie odwołujące się do doświadczenia uczestników. Z dużą ilością dyskusji, ćwiczeń indywidualnych, w parach oraz grupowych, w tym:

  • Analizy przypadków
  • Praca w grupach
  • Scenki z odgrywaniem ról
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Testy
  • Dyskusje
  • Krótkie prezentacje wykładowe
  • Film
  • Gra szkoleniowa

Struktura zajęć:

  • 15% - prezentacje wykładowe;
  • 85% - część warsztatowa

 

 

Program:

MODUŁ I. WSTĘP - WPROWADZENIE DO TEMATU

  1.  Ćwiczenia wprowadzające i integrujące grupę

 

MODUŁ II. KOMPETENCJE NIEZBĘDNE DO BUDOWANIA MARKI OSOBISTEJ: KOMUNIKACJA, INTELIGENCJA EMOCJONALNA

 

MODUŁ III. POSTAWY I ZACHOWANIA UŁATWIAJĄCE I UTRUDNIAJĄCE DOBRĄ KOMUNIKACJĘ

  1. Od intencji do interpretacji - model komunikacji nastawiony  na współpracę z innymi
  2. Rodzaje barier komunikacyjnych
  3. Możliwości przeciwdziałania barierom uniemożliwiającym efektywne komunikowani
  4. Ćwiczenie  - zabawa grupowa (jak zapamiętaliśmy informacje w krótkim komunikacie - co było prawdą a co fałszem?).
  5. Precyzja komunikatu: zwięzłość, prostota, czytelność, interaktywność

 

MODUŁ IV. EFEKTYWNA KOMUNIKACJA - narzędzia

  1. Aktywne słuchanie
    • Znaczenie i techniki aktywnego słuchania - parafraza, odzwierciedlenie
    • Parametry komunikacji niewerbalnej ułatwiające i utrudniające aktywne słuchanie – głos, postawa, czas i miejsce, dystans
  2. Rozmowa
    • Dostrojenie się do drugiej osoby - poziom werbalny i niewerbalny
    • Pytania - rodzaje i funkcje pytań
    • Doskonalenie umiejętności zadawania odpowiednich pytań - ze szczególnym uwzględnieniem pytań trudnych
    • Wyrażanie intencji jako sposób budowania kontaktu z ludźmi
  3. Informacja zwrotna
    • Cechy dobrej informacji zwrotnej i jej funkcje
    • Jak informacja zwrotna wpływa na budowanie relacji interpersonalnych?
    • Ćwiczenia praktyczne - informacja zwrotna w sytuacjach zawodowych

 

MODUŁ V. MOWA CIAŁA - CZY NAPRAWDĘ JEST TAKA WAŻNA?

  1. Ćwiczenie - rozpoznajemy komunikaty niewerbalne
  2. Spójność komunikatu werbalnego i niewerbalnego

 

MODUŁ VI. INTELIGENCJA EMOCJONALNA CZYLI KOMUNIKACJA EMOCJI JAKO ASPEKT BUDOWANIA RELACJI

  1. IQ vs EQ - jak wpływają na nasze życie zawodowe i prywatne?
  2. Siła inteligencji emocjonalnej
  3. Wymiary inteligencji emocjonalnej (wg  D. Goleman)
  4. Komunikaty typu „ty” i komunikaty typu „ja” - ćwiczenia
  5. Rozmowa o emocjach własnych - dyskusja w grupach

 

MODUŁ VII. O TYM, ŻE NIE MA DOBRYCH LUB ZŁYCH TEMPERAMENTÓW

  1. "Trudni" ludzie, czy trudne sytuacje w pracy
  2. Poznajemy osobowości
  3.  Jak osobowość wpływa na relację w zespole?
  4. Test osobowości Hartmana
  5. 4 typy osobowości Hartmana - czyli poznajemy się
  6. Dlaczego ludzie się zachowują nie tak jak sobie tego życzymy?
  7. „Poznajmy się” - analiza przypadku (wejście w rolę)
  8. Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami? - omówienie ćwiczenia

 

MODUŁ VIII. TRENING KONTROLI EMOCJI W SYTUACJACH TRUDNYCH

  1.  W jakim stopniu IQ a w jakim EQ decyduje o naszym sukcesie życiowym?
  2. Kontrolowanie swoich emocji i korzystanie z nich
  3. Stres powstaje w głowie!
  4. Rozbrajanie stanów negatywnych
  5. Wzbudzanie stanów pozytywnych

 

MODUŁ IX. ŹRÓDŁA I FAZY STRESU

  1. Stres korzystny i niekorzystny
  2. Typowe źródła stresu: wewnętrzne i zewnętrzne
  3. Zjawisko stresu według Hansa Seyle'go
  4. Jak reagujemy na stres?
  5. Konsekwencje utraty kontroli nad stresem
  6. Psychologiczne mechanizmy obronne w sytuacjach trudnych
  7. Przyczyny i następstwa długotrwałego stresu
  8. Ćwiczenie: Autodiagnoza

 

MODUŁ X. WROGA ZAMIENIĆ W PRZYJACIELA - UMIEJĘTNOŚĆ RADZENIA SOBIE ZE STRESEM

  1. Proporcja poziomu stresu do wykonywanego zadania - prawo Yerkesa-Dodsona
  2. Czynniki redukujące stres zawodowy
  3. Wzór zachowania wg Friedmana i Resenmana
  4. Praktyczne techniki i metody minimalizacji stresu w sytuacjach trudnych
  5. Style reagowania w sytuacjach trudnych
  6. Autorska gra szkoleniowa

 

MODUŁ XI. ZALEŻNOŚĆ MIĘDZY INTELIGENCJĄ EMOCJONALNĄ A SPOSOBEM REAGOWANIA NA STRES

 

MODUŁ XII.  EMOCJE I ASERTYWNOŚĆ

  1. Kiedy jesteśmy negatywnie odbierani w pracy?
  2. Reguły rozmowy asertywnej
  3. Zasady czystej komunikacji na podstawie analizy transakcyjnej
  4. Budowanie komunikatów asertywnych
  5. Komunikacja asertywna w sytuacjach zawodowych - analiza przypadków

Szkolenie prowadzi:
Adrianna Zbińska

Trener i praktyk. Ukończyła zarządzanie oraz prawo na Uniwersytecie Wrocławskim, a także studia podyplomowe pedagogiczne na Uniwersytecie Zielonogórskim. Wieloletni menedżer, kierujący spółką i wieloma projektami.

 

 

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Certyfikaty ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

• Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

  • Hotel**** Radisson Blu
  • Wrocław
  • woj. Dolnośląskie

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich>>> Głównym celem szkolenia jest zaopatrzenie trenerów biznesu w narzędzia i metody (...)

Trening efektywnej sprzedaży z elementami negocjacji
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczna sprzedaż>>> Warsztaty dedykowane są handlowcom, dla których ważnym czynnikiem osiągnięcia efektywności w sprzedaży jest budowanie długofalowych relacji (...)

Krótkie filmy w social mediach
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Obrazki z hasłami na Facebooku stały się już standardem. Aby wyróżnić się spośród konkurencji, trzeba robić filmy i animacje.

Różnice międzykulturowe we wspólnej pracy zespołowej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenia z zakresu wielokulturowości dają zarówno praktyczną wiedzę, jak i pozwalają zrozumieć zachowania tak innych, jak i swoje własne. Są to bardzo praktyczne szkolenia wskazujące na możliwe błędy interpretacyjne.

Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w jednostkach finansów publicznych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w jednostkach finansów publicznych>>>Szkolenie połączone z praktycznymi warsztatami i możliwością konsultacji (...)

Negocjacje zakupowe w praktyce
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe w praktyce>>> Celem szkolenia jest podniesienie poziomu samowiedzy w zakresie posiadanych umiejętności negocjacyjnych uczestników (...)

ABC pracy zdalnej dla menedżera
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:ABC pracy zdalnej dla menedżera>>>Praca zdalna coraz częściej zastępuje prace biurowe. Zastąpienie miejsca pracy nie może zwalniać pracowników z obowiązków (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej – świadome komunikowanie, zarządz, Szkolenie Interpersonalne, Zarządzanie, asertywność, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, HR, menedżerskie, kierownicze, Wrocław. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.